نسخه چاپی

پیام شیمون پرز به مناسبت ماه رمضان!

عکس خبري -پيام شيمون پرز به مناسبت ماه رمضان!

انتشار این پیام خشم شدید مسلمانان و اعراب را برانگیخته و بسیاری از آنان در صفحات شخصی خود در سایت های اجتماعی نسبت به این مسأله واكنش نشان داده اند و موجی از اعتراضات و انتقادات را متوجه رژیم صهیونیستی و «شیمون پرز» كرده اند.

به گزارش نما به نقل از شیعه آنلاین، «شیمون پرز» رئیس رژیم اشغالگر صهیونیستی در جدید ترین روش صهیونیستی برای فریب دادن افکار عمومی جهان به ویژه مسلمانان، پیام به مناسبت ماه مبارک رمضان منتشر کرد.

در ابتدای این پیام کوتاه که به طور گسترده و برنامه ریزی شده در سایت های مختلف جهان و از جمله سایت یوتیوب منتشر شده، رئیس صهیونیستی از عبارت "سلام علیکم" به زبان عربی استفاده می کند تا به اصطلاح بتواند با مخاطبان خود به راحتی ارتباط برقرار کند.

رئیس صهیونیستی در این پیام رمضانی، به گونه ای برخورد می کند که گویا هیچ گونه مشکلی میان صهیونیست ها و یهودیان با مسلمانان و اعراب وجود ندارد.

گفتنی است انتشار این پیام خشم شدید مسلمانان و اعراب را برانگیخته و بسیاری از آنان در صفحات شخصی خود در سایت های اجتماعی نسبت به این مسأله واکنش نشان داده اند و موجی از اعتراضات و انتقادات را متوجه رژیم صهیونیستی و «شیمون پرز» کرده اند.

قابل ذکر است «باراک اوباما» رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و برخی روؤسای جمهور سابق این کشور نیز هر ساله در اقدامی مشابه دست به چنین کاری می زنند.

۱۳۹۱/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...