نسخه چاپی

مصباحی مقدم در گفتگو با نما مطرح كرد:

ولایتمداری و حضور 10 اقتصاددادن، وجه تمایز لیست ائتلاف اصولگرایان

عکس خبري -ولايتمداري و حضور 10 اقتصاددادن، وجه تمايز ليست ائتلاف اصولگرايان

آرمان باید همراه با واقع گرایی مدنظر قرار بگیرد و تركیب آرمان و واقعیت خروجی اش چیزی شبیه همین لیستی است كه ائتلاف اصولگرایان به آن رسیده اند.

نماینده تهران و کاندیدای منتخب لیست ائتلاف اصولگرایان می گوید که در این چند روز باقی مانده به انتخابات نباید کاری کرد که همه زحماتی که برای ائتلاف اصولگرایان کشیده شده است هدر رود.
حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، در خصوص ضرورت ائتلاف و وحدت نیروهای اصولگرا گفت: اگر اصولگرایان با وحدت پیش بروند این امید وجود دارد که در مجلس آینده بتوانند اکثریتی را به صورت نسبی بدست بیاورند؛ امّا اگر خدای ناکرده وحدت رعایت نشود همین احتمال هم از بین می رود و عدم وحدت به معنای تقدیم دودستی مجلس آینده به رقبا است. ما باید روی مسئله وحدت اصولگرایان تأکید بکنیم و به همین دلیل هم شخصیتی مثل آیت الله موحدی کرمانی وقت و فرصت خودشان را صرف کردند تا احزاب و شخصیت های برجسته اصولگرا را گرد هم بیاورند و به لیست واحد برسند. این زحمات را نباید خدای ناکرده اکنون و در این روزهای آخر خدشته دار کرد و کاری کرد که این زحمات هدر برود.
وی با بیان اینکه این لیست حاصل یک کار جمعی است، اظهار داشت: معمولا در کار جمعی، همه خواسته های هر یک از گروه ها تحقق نخواهد یافت بلکه ناگزیر حالتی از انعطاف در بین همه پدید می آید تا بتوانند به جمع بند و نتیجه گیری برسند. البته این لیست انصافاً از امتیازات بالایی برخوردار است. 10 اقتصاددان در این لیست حضور دارند، چند پزشک، 4 روحانی، 6 خانم، تعدادی از سرداران دوران دفاع مقدس، تعدادی از کسانی که تخصصشان در حوزه سیاست است و نیز تعدادی که تخصصشان در حوزه فرهنگ است. این ترکیب موجب شده که یک ترکیب قابل قبولی برای لیست بدست آید.
کاندیدای منتخب لیست ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه همیشه اینطور است که نمی توان آرمانها را مبنای نهایی تصمیم گیری قرار داد، اضافه کرد: آرمان باید همراه با واقع گرایی مدنظر قرار بگیرد و ترکیب آرمان و واقعیت خروجی اش چیزی شبیه همین لیستی است که ائتلاف اصولگرایان به آن رسیده اند.
نماینده تهران در خصوص وجه تمایز لیست اصولگرایان نسبت به سایر لیست ها گفت: یک وجه تمایز خیلی مهمی که وجود دارد ولایتمداری است. این لیست از کسانی تشکیل شده که به صورت جدی حامیان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی و دنباله رو خون شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی هستند. طبعاً این خصوصیت را به صورت جامع در لیستهای دیگر مشاهده نمی کنیم. یک امتیاز دیگر ترکیبی است که به آن اشاره کردم؛ 10 اقتصاددان در لیست حضور دارند که این نشان دهنده دغدغه اصولگرایان نسبت به مجلس آینده است. مسائل معیشتی مردم، تورم، اشتغال، نرخ رشد تولید ملی، مسائل پولی و بانکی؛ اینها از مسائلی است که موجب شده 10 اقتصاددان به میدان بیایند و مورد استقبال تهیه کنندگان این لیست قرار بگیرند.

۱۳۹۴/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...