نسخه چاپی

الیاس نادران در گفتگو با نما:

آسیب دیدن لیست اصولگرایان، پشیمانی دنیا و آخرت را در پی دارد/ كاندیداهای خارج از لیست انصراف دهند

عکس خبري -آسيب ديدن ليست اصولگرايان، پشيماني دنيا و آخرت را در پي دارد/ کانديداهاي خارج از ليست انصراف دهند

مصلحت دنیا و آخرت آن ها در این است كه با توجه به واگذاری حق به شورای اصولگرایان، الان هم وظیفه دینی و ملّی شان را انجام دهند.

نماینده تهران خطاب به کاندیداهای خارج از لیست ائتلاف اصولگرایان گفت: مصلحت دنیا و آخرت آن ها در این است که با توجه به واگذاری حق به شورای اصولگرایان، الان هم وظیفه دینی و ملّی شان را انجام دهند.
الیاس نادران در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، با بیان اینکه اصولگرایان برای جلوگیری از تشکیل مجلس ششم ضروری است که با هم وحدت و ائتلاف داشته باشند، به لیست ائتلاف اصولگرایان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه افرادی که در مجموعه ی اصولگرایان در تهیّه و تنظیم این لیست نقش داشته اند افراد مورد اعتمادی هستند می توان به این لیست اعتماد کرد. همچنین سوابقی که نامزدهای حاضر در لیست دارند، ضرورت اعتماد مردم را می رساند.
کاندیدای منتخب لیست ائتلاف اصولگرایان در پاسخ به این سؤال خبرنگار نما ، که آیا لیست ائتلاف اصولگرایان می تواند پاسخگوی نیازهای کشور باشد یا خیر اظهار داشت: با توجه به کاستی های دولت در حوزه اقتصادی و ضعف مدیریتی آنها در نظام بخشی به معیشت مردم و رفع بیکاری بخصوص در اقشار تحصیلکرده، بله لیست اصولگرایان این توانایی را دارد.
نادران در خصوص وجه تمایز لیست ائتلاف اصولگرایان با سایر لیست ها گفت: تطابق شعارها و ترکیب لیست در حوزه اقتصادی و معیشتی یکی از این وجوه تمایز است. همچنین جوانگرایی و توجه اساسی به ایجاد امنیت برای تحقق پیشرفت و حل معضلات پیش رو در حوزه های معیشتی و اشتغال از دیگر وجه تمایز است.
نماینده تهران در خصوص ضرورت انصراف کاندیداهای خارج از لیست ائتلاف اصولگرایان، بیان کرد: دوستانی که به هر دلیلی امکان حضور آنها در لیست ائتلاف فراهم نشد و از قبل، میثاق نامه امضاء کرده بودند که چنانچه در لیست 30 نفره قرار نگرفتند انصراف می دهند، باید به این نکته دقت کنند که عدم انصراف آنها و خدای ناکرده آسیب دیدن لیست ائتلاف اصولگرایان، یک پیشمانی دنیا و آخرتی برایشان به جا خواهد گذاشت. مصلحت دنیا و آخرت آن ها در این است که با توجه به واگذاری حق به شورای اصولگرایان، الان هم وظیفه دینی و ملّی شان را انجام دهند.

۱۳۹۴/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...