نسخه چاپی

آقاتهرانی:دولت نان‌خورهای خود راكنترل كند

عکس خبري -آقاتهراني:دولت نان‌خورهاي خود راكنترل كند

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی دبیركل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خصوص نوع پوشش ناهنجار برخی كارمندان دولتی گفت : دولت می‌تواند نان‌خورهای خود را كنترل كند. گاهی شاهد هستیم كه افراد در بانك‌ها با آرایش آنچنانی مشغول انجام كار هستند، چرا دولت ضابطه‌ای برای نحوه حضور خانم‌ها در محل كارشان ندارد. دولت می‌تواند نوع لباس این افراد را مشخص كند یا بگوید كه برای كار در آن سازمان موظف به پوشیدن چادر هستند.

به گزارش نما ، حجت‌الاسلام و المسلمين مرتضي آقاتهراني دبيركل جبهه پايداري انقلاب اسلامي در گفت و گو با ايسنا در خصوص نوع پوشش ناهنجار برخی کارمندان دولتی گفت : دولت مي‌تواند نان‌خورهاي خود را كنترل كند. گاهي شاهد هستيم كه افراد در بانك‌ها با آرايش آنچناني مشغول انجام كار هستند، چرا دولت ضابطه‌اي براي نحوه حضور خانم‌ها در محل كارشان ندارد. دولت مي‌تواند نوع لباس اين افراد را مشخص كند يا بگويد كه براي كار در آن سازمان موظف به پوشيدن چادر هستند.

آقاتهراني ادامه داد: اگر حجاب جزء احكام اسلامي است راهكار پيشگيري از بي‌حجابي و بدحجابي نيز مشخص است و 30 سال است در اين باره كار شده است اما اينها بايد عملياتي و توسط دولت به اجرا گذاشته شود. بخشي از اين كار نيز به عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است. من نمي‌گويم اين كار به اجبار انجام شود اما اگر مسئولان همت كنند و احساس مسئوليت داشته باشند بالاخره محقق خواهد شد.

وي اضافه كرد: زماني در كشور اصلا مرسوم نبود كه افراد كمربند ببندند. در آن زمان من از خارج به ايران آمده بودم و اين موضوع بسيار برايم عجيب بود تا زماني كه پليس به طور جدي لزوم استفاده از كمربند را يادآور شد، در واقع دولت خواست و اين اتفاق افتاد. در مورد حجاب كه حكم خداست لابد نمي‌خواهند كه نمي‌شود، متاسفانه گاهي هم نيروهاي يكديگر را ضايع مي‌كنيم. پليس ناجا برخوردهايي مي‌كند و ما با نشان دادن چند فيلم در تلويزيون، اثر اين كار را از بين مي‌بريم.

رييس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان كرد: حضرت آقا بارها درباره حجاب صحبت كرده‌اند. ما كه ادعاي ولايت‌مداري داريم بايد ببينيم كه ايشان از اين وضع راضي هستند و مي‌گويند افراد بايد رها شوند؟ اگر مرغ گران مي‌شود و قيمت اجناس بالا و پايين مي‌شود، بدتان مي‌آيد و سريع از وزير سوال مي‌كنيد كه چه كاري انجام مي‌دهد. آيا ما در اسلام براي برخورد قوانيني نداريم؟ البته اگر كسي اين كار را انجام ندهد از گردن بقيه ساقط نيست. اگر دولت به مسئوليتش در اين رابطه عمل نكرد من بايد موسسه خودم را كنترل كنم چرا كه هر كس نسبت به احكام اسلامي موظف است.

۱۳۹۱/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...