نسخه چاپی

اكران نوروزی سینماها مشخص شد

گمانه زنی روزنامه سینما برای اكران نوروزی نشان از آن دارد كه نوروز امسال ده نمكی ندارد! آن طور كه از شواهد و قرائن پیداست، «من سالوادور نیستم» با فروش مناسب اكران تعطیلات نوروزی را در گروه سینمایی ماندانا حفظ می كند و عطاران روی پرده خواهد ماند.

به گزارش نما به نقل از برترین ها: گمانه زنی روزنامه سینما برای اکران نوروزی نشان از آن دارد که نوروز امسال ده نمکی ندارد! آن طور که از شواهد و قرائن پیداست، «من سالوادور نیستم» با فروش مناسب اکران تعطیلات نوروزی را در گروه سینمایی ماندانا حفظ می کند و عطاران روی پرده خواهد ماند.

مانی حقیقی هم با «پنجاه کیلو آلبالو» و در گروه سینمایی استقلال خواهد آمد، این در حالیست که «اژدها وارد می شود» هنوز تحرکی برای اکران نداشته است، فیلم بعدی نوروزی پدیده ی جشنواره ی امسال است، اثری که نگرانی هایی هم در مورد اکران آن وجود داشت، اما نوروز 95 در گروه سینمایی کوروش اکران خواهد شد.

«بادیگارد» پر حاشیه ی حاتمی کیا هم در گروه محبوب آزادی به نمایش در خواهد آمد، «کفش هایم کو» تازه ترین اثر پور احمد در گروه سینمایی پردیس زندگی اکران خواهد شد، یک فیلم سه بعدی کودکانه هم در گروه اریکه ایرانیان اکران خواهد شد با نام «جنجال در عروسی»، در گروه هنر و تجربه هم فیلم مورد ستایش قرار گرفته «چهارشنبه» با بازی شهاب حسینی و کارگردانی سروش محمد زاده روی پرده خواهد آمد.

۱۳۹۴/۱۲/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...