نسخه چاپی

فرمانده مرزبانی ناجا در هرمزگان مطرح كرد؛

لزوم راه اندازی دوره دافوس دریابانی

فرمانده مرزبانی ناجا در جمع شركت كنندگان در ششمین دوره آموزشی " كوثر " ، با اشاره به تخصصی بودن ماموریت های دریایی بر راه اندازی دوره تخصصی دافوس دریابانی تاكید كرد.

به گزارش نما به نقل از برنا، سردار "قاسم رضایی" در جمع دریابانان استان هرمزگان، پایگاه های دریابانی چابهار و کیش به بومی سازی دقیق دستورالعمل ها با توجه به شرایط، زمان و مکان اشاره کرد و گفت : باید تاکتیک ها را بر اساس وضعیت ،توان خودی و دشمن به روز کرد.

وی با اشاره به اینکه آموزش باید تبدیل به فرهنگ شود، افزود : تکرار آموزش برای نیروهای نظامی الزامی است .

فرمانده مرزبانی ناجا، برگزاری دوره آموزشی کوثر را یکی از رسالت های قرارگاه جهادی و آغاز یک حرکت عظیم آموزشی دانست و تصریح کرد : کار جهادی فرماندهان بعد از برگزاری دوره ها آغاز خواهد شد و باید با آسیب شناسی دقیق به آموزش و ارتقاء نقاط ضعف یگان های خود بپردازند.

این مقام مسئول در مرزبانی کشور تقویت دریابانی را یکی از اولویت های فرماندهی مرزبانی دانست و با اشاره به تخصصی بودن ماموریت های این حوزه بر راه اندازی دوره دافوس دریایی تاکید کرد.

دفاع از حریم ولایت درس ایام فاطمیه است

سردار رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام فاطمیه ، رشادت های دختر نبی مکرم اسلام (ص) در دفاع از حریم ولایت را یاد آور شد و افزود : دفاع از حریم ولایت درس ایام فاطمیه است و مردم بصیر ما در این انتخابات که هم زمان با این ایام است ،باید با دقت مجموعه ای را انتخاب کنند که طبق فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) پشتیبان ولایت فقیه باشند.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان بر هوشیاری و شرکت پرشور در انتخابات تاکید کرد و گفت : حضور مردم در پای صندوق های رای امنیت کشور را افزایش خواهد داد.

۱۳۹۴/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...