نسخه چاپی

طبیب زاده در گفت و گو با نما:

وفاق تاكتیكی اعتدال گرایان با اصلاح طلبان

عکس خبري -وفاق تاکتيکي اعتدال گرايان با اصلاح طلبان

در این وفاق صورت گرفته، دولت آقای روحانی از دولت اصلاحات و سازندگی تشكیل شده است . بنابراین اختلافات خود را با یكدیگر كامل كنار گذاشته¬اند و با یكدیگر به وحدت رسیده¬اند.

نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی با اشاره به وفاق تاکتیکی اعتدال گرایان با اصلاح طلبان گفت: در این وفاق صورت گرفته، دولت آقای روحانی از دولت اصلاحات و سازندگی تشکیل شده است . بنابراین اختلافات خود را با یکدیگر کامل کنار گذاشته¬اند و با یکدیگر به وحدت رسیده اند.

زهره طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی درگفت وگو باخبرنگارسیاسی پایگاه اطلاع رسانی نما، با اشاره به تضادهای دیدگاه های سیاسی جریان های اصلاحات و سازندگی در گذشته، اظهار داشت: جریان اصلاحات در گذشته به دلیل نقد دولت سازندگی، به پیروزی رسید و این دو جریان، از نظر دیدگاه¬های سیاسی با هم در تضاد بودند.
طبیب زاده نوری با بیان اینکه خاتمی و جناح سیاسی همراه وی، با بزرگنمایی مشکلات زمان هاشمی رفسنجانی در دولت سازندگی به پیروزی رسیدند، یادآور شد: این افراد با نقد حوادثی که در دولت سازندگی رخ داده بود، اقدام به اتهام زدن و افشاگری کردند و همین امر موجب رأی آوردن دولت اصلاحات شد.
وی با بیان اینکه بحث عالی جناب سرخ پوش، مربوط به قتل های زنجیره ای در دوران سازندگی بود،گفت: دولت اصلاحات، دولت آقای هاشمی را متهم به قتل های زنجیره ای کرده بود و رأی خود را با تخریب دولت سازندگی به دست آورد.
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان تغییر شرایط سیاسی کنونی ت در جامعه، صریح کرد: بسیاری از افراد، افکار قبلی خود را در ارتباط با حاکمیت تفکر سرمایه داری و سرمایه داران مسلمان جا می زنند؛ اما بسیاری از اصلاح طلبان که از دیدگاه های سوسیالیستی در زمان جنگ دفاع می کردند،تغییر موضع داده اند.
وی در ادامه افزود: همین افراد در زمان کنونی دست در دست کسانی دارند که دارای دیدگاه های کاملا سرمایه داری هستند و بخاطر منافع سیاسی خود با یکدیگر همراه شده اند.البته اکنون هم این افراد دیدگاه ضد استکباری خود را کاملا از دست داده اند.
کاندیدای مجلس دهم با تأکید بر اینکه این افراد، دانشجویان خط امام هستند، اظهار داشت: افرادی مانند میردامادی و اصغرزاده، جزء جریانات اصلاح طلب، در کشور هستند و زمانی آمریکا را استکبار جهانی و امپریالیسم می دانستند و با شعار ضد امپریالیستی به میدان آمدند؛ اما اکنون خودشان از حضور امریکا در ایران، حمایت می کنند و به تفکرات غرب گرایانه پیوسته اند.
وی با بیان دیدگاه این جریان مبنی بر اینکه دیگر قائل به امپریالیسم بودن آمریکا نیستند، افزود:از نظر این افراد، کسانی که سابقه 60 کودتا علیه جنبش های رهایی بخش را داشته اند، مهد تمدن هستند و ایران باید تلاش کند تا به جامعه جهانی بپیوندد. این شعاری است که اعتدالگرایان بیان می کنند.
طبیب¬زاده نوری با اشاره به وفاق تاکتیکی اعتدال گرایان با اصلاح طلبان گفت: در این وفاق صورت گرفته، شاهد آن هستیم که دولت آقای روحانیا ز دولت اصلاح طلبان و سازندگی تشکیل شده است. بنابراین اختلافات خود را با یکدیگر کامل کنار گذاشته اند و با یکدیگر به وحدت رسیده اند.







۱۳۹۴/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...