نسخه چاپی

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا عنوان كرد:

آخرین مهلت پرداخت جریمه خدمت مشمولان غایب

رئیس مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آ موزش و پرورش اعلام كرد پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی سال 93 از فردا پنجشنبه پرداخت می شود.

به گزارش نما به نقل از برنا، سردار ابراهیم کریمی در خصوص طرح جریمه مشمولان غایب اظهار داشت : به موجب بند (ط) تبصره 16 ماده واحده قانون بودجه سال 1393 مجلس شورای اسلامی، متقاضیان استفاده از طرح جریمه مشمولان غایب که بیش از 8 سال غیبت دارند فقط تا پایان اسفندماه امسال فرصت بهره مندی از این طرح را دارند .

وی افزود :برهمین اساس مشمولان غایبی که در طرح جریمه خدمت وظیفه عمومی ثبت نام کرده اند و تاکنون مبلغ جریمه خود را پرداخت نکرده اند نیز فقط تا پایان سال جاری فرصت دارند جریمه های خود را پرداخت کنند.

سردار کریمی افزود : در صورت پرداخت نشدن جریمه ها در مهلت تعیین شده ، این گونه تصور می شود که افراد متقاضی از پرداخت مبلغ جریمه غیبت خدمت وظیفه عمومی خود، منصرف شده اند که در این صورت سازمان وظیفه عمومی ناجا، آنها را برای اعزام به خدمت تعیین تکلیف می کند .

جانشین وظیفه عمومی ناجا در خاتمه گفت : در راستای اجرای مواد 10 ،58،62،63، مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی، قانون مبنی بر طرح تشدید برخورد با مشمولان غایب، اعمال محدودیت ها و محرومیت های اجتماعی؛ لازم است مشمولان غایب هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند .

۱۳۹۴/۱۲/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...