نسخه چاپی

۷ اسفند حماسه‌ای دیگر برپاست

فرزندان شهدا و ایثارگران هم پای اقشار فهیم ایران اسلامی هفتم اسفند برای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی پای صندوق رای خواهند آمد.

به گزارش نما به نقل از دانشجو، جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر با پیش رو داشتن انتخابات بزرگ 7 اسفند، بیانیه‌ای با موضوع حضور حداکثری ملت غیور ایران در پای صندوق‌های رای صادر کرد که متن آن به شرح زیر آمده است:

بسمه‌تعالی

قال مولانا امیرالمومنین (ع): فلما رای الله صدقنا انزل بعدونا الكبت، و انزل علینا النصر...

وقتی كه خداوند صدق و خلوص ما را دید، دشمن ما را به ذلت و خواری نشاند و پیروزی را بر ما فرستاد.


شکر خدای را که نعمت زیستن در عصری را به ما داد که معطر به حضور بهترین خلق خود است و نعمت حکومت اسلامی این آرزوی دیرین اولیاء الهی شامل حال ما شد. ملت سرافراز ایران اسلامی 37 سال است که در میدان عمل نشان دادند که راهشان با راه استکبار جهانی جداست ملتی که شور و شعور را با هم عجین کرده و به الگویی بی‌نظیر برای ملت‌های آزاده جهان مبدل کردند.


طی سال‌های بعد از انقلاب، شیطان بزرگ و صهونیسم جهانی در هر انتخابات به شکلی نو قصد دخالت در امور کشور را داشتند، روزی با تشویق به تحریم روز دگر با ادعای تقلب و امروز با تشویق به رای دادن به افراد خاص حال آنکه در این میدان رزم پیروزی همواره با مردمی بود که خالصانه پای صندوق آراء آمدند و شامل لطف پروردگار شدند.


انتخابات مجلس و خبرگان رهبری پیش روست و همه دنیا آماده رقم خوردن اعجازی دیگر در کشور ما هستند. فرزندان شهدا و ایثارگران کشور هم پای دیگر اقشار فهیم ایران اسلامی هفتم اسفند به نیت قرب الهی و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی پای صندوق رای خواهند آمد و به دور از هیاهوی تبلیغات داخلی و خارجی آگاهانه به آنها که نشان دادند در این 37 سال پشتیبانان خوبی برای نظام و رهبری هستند، رای خواهند داد.


این بیانیه نه یک دعوت برای حضور است که حضور مردم قطعی خواهد بود بلکه یک اعلام به آنهایی که هنوز تردیدهایی در دل دارند، جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به عنوان نهادی بزرگ از فرزندان ایران اسلامی پیشاپیش جشن مشارکت ملی را تبریک گفته و آرزومند تشکیل مجلسی دلسوز برای حفظ و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


به امید پیروزی نهایی اسلام و تشکیل دولت عدالت‌گستر

"جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواتدیش خدمتگزار"

۱۳۹۴/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...