نسخه چاپی

قادری؛ نماینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی:

كسانی كه مرعوب غرب و آمریكا هستند، مدافع آرمانهای انقلاب نخواهند بود

عکس خبري -کساني که مرعوب غرب و آمريکا هستند، مدافع آرمانهاي انقلاب نخواهند بود

كسانی كه كه مرعوب دنیای غرب و آمریكا هستند قاعدتا نمی-توانند از مصالح و منافع ملی به خوبی دفاع كنند. افرادی هستند كه جرأت و جسارت را لازم در مقابل زورگویی هایی استكبار علی الخصوص آمریكا و غرب را نخواهد داشت و نمی تواند از مواضع انقلاب و آرمان های اسلامی به خوبی دفاع كند .

به گزارش نما؛جعفر قادری نماینده مجلس نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بیان شاخص های افراد انتخابات برای تشکیل مجلس کارآمد اظهار داشت: آنچه مسلم است برای تشکیل یک مجلس کارآمد، افرادی باید وارد مجلس شوند که براساس تخصص ، تجربه، تعهد و جرأت و جسارت و انصاف و عدالت انتخاب شده باشند. از دیگر شاخص های یک نماینده مردمی بودن و آرمان گرا درعین واقع گرا بودن است .
وی افزود: آنچه که باید در یک انتخاب اصلح مورد توجه قرار داد، افرادی که دارای ثبات فکر و عمل هستند باید انتخاب شوند. مسلما افرادی با تغییر رویکردها در دولتها و یا با تغیرات شرایط موضع و مواضعشان تغییر می کند افراد قابل اعتمادی نیستند.
قادری کاندیدای دهمین دوره نمایندگی مجلس از حوزه شیراز خاطر نشان کرد: نمایندگان اهل هر جناح و گروهی هم باشند نباید از مدار انصاف خارج شوند و با مسئو لیت پذیری خود بنا به وظایف درحوزه قانون¬گذاری و نظارت باید در جهت رفع مشکلات و معضلات مردم و جامعه گام بردارند و منافع ملی و مردم را فدای منافع گروهی و جناحی خود نکنند.
وی یادآور شد: به جهت جایگاه قانونی مجلس لزوما باید افرادی که دارای تخصص هستند، وارد آنجا شوند. لذا افرادی باید در مجلس حضور پیدا کنند تا با حداقل مفاهیم و موضوعات و نظرات در قانون¬گذاری آشنایی داشته باشند که با تجربه و تخصص خود بتوانند با بررسی مشکلات مردم، با ارائه مدل در جهت نیازهای جامعه و اولویت بندی ها آنها را سامان دهند .
قادری در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با مراقبت از عدم ورود مرعوبین غرب و آمریکا خاطر نشان کرد: کسانی که که مرعوب دنیای غرب و آمریکا هستند قاعدتا نمی-توانند از مصالح و منافع ملی به خوبی دفاع کنند. افرادی هستند که جرأت و جسارت را لازم در مقابل زورگویی هایی استکبار علی الخصوص آمریکا و غرب را نخواهد داشت و نمی تواند از مواضع انقلاب و آرمان هاي اسلامی به خوبی دفاع کند .


۱۳۹۴/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...