نسخه چاپی

علم‌الهدی: انگلیس دنبال كودتاست

امام‌جمعه مشهد با بیان اینكه هیچگاه نمی توان با دشمن از در تعامل وارد شد، تصریح كرد: عوامل خارجی خیال كردند كه مردم ما به گوشه چشم غرب دل دوخته اند.

به گزارش نما ، امام‌جمعه مشهد با بیان اینکه هیچگاه نمی توان با دشمن از در تعامل وارد شد، تصریح کرد: عوامل خارجی خیال کردند که مردم ما به گوشه چشم غرب دل دوخته اند.

آیت‌الله احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد طی سخنانی در همایش «نه به دخالت انگلیس» که عصر امروز در حوزه هنری تهران برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند با تعدیل ارزش‌های دینی، کشور را عرصه عیاشی و خوردن و بُردن قرار دهند، قطعا با کسانی که همپای رهبری و در کسوت سربازی ولایت هستند، دشمن‌اند.

علم‌الهدی گفت: طبیعیست کسانی که رنگ امیرالمومنین دارند، از دلبستگان به جامعه جهانی و لبخند زنندگان به دشمن ابراز ناراحتی و بغض کنند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه هیچگاه نمی توان با دشمن از در تعامل وارد شد، تصریح کرد: عوامل خارجی خیال کردند که مردم ما به گوشه چشم غرب دل دوخته اند.

وی با اشاره به تبلیغ دشمنان ازجمله انگلیس برای رای ندادن به برخی فقها ازجمله آیت‌الله جنتی گفت: ایشان (آیت الله جنتی) نه با تهمت و نه با تمسخر سنگر انقلاب را ترک نکرد و این سه فقیه بزرگوار (آیات جنتی، یزدی و مصباح) هیچ بهره مالی از انقلاب در زندگی خود نبردند.

آیت‌الله علم الهدی اظهار داشت: اینکه رسانه سلطنتی انگلیس می‌گوید به چه کسی رای دهید یا ندهید، نشان از تلاش برای وقوع سومین کودتای انگلیس در ایران است که جلوی آن گرفته شد.

۱۳۹۴/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...