نسخه چاپی

بادامچيان تكذيب كرد

اصرار برخی سایتها برای متهم كردن سپاه از بیان بادامچیان

عکس خبري -اصرار برخي سايتها براي متهم کردن سپاه از بيان بادامچيان

یك عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فضاسازی سیاسی برخی سایت‌ها درباره مصاحبه وی با نشریه شرق گفت: در انتخابات مجلس نهم، سپاه و نیروهای مسلح و دستگاه‌های دولتی هیچگونه دخالتی نداشته‌اند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه، اسدالله بادامچيان در برابر فضاسازي سياسي برخي سايت‌ها نسبت به مصاحبه با روزنامه شرق كه در پاسخ سوال خبرنگار روزنامه اصلاح طلب مذكور راجع به اينكه آيا شما نظر داريد كه سپاه در انتخابات شركت كرده است و وي نفي نموده و گفته خير. ولي اين سايت ها خواسته‌اند از بيان بادامچيان،‌تهمت و دخالت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را در انتخابات مجلس بزنند گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نهاد مقدسي است كه با خون پاك شهدا مطهر است و چنين تهمت‌هايي، نوعي جنگ رواني دشمن عليه اين نهاد پاسدار انقلاب اسلامي است كه مي‌خواهند از بيان مدافعين راستين سپاه آن را اجرا كنند و دوستان بايد مراقب باشند كه دچار ترفندهاي دشمن نشوند و دوست را در مقابل دوست قرار ندهند.

وي ادامه داد: من عقيده دارم در انتخابات مجلس نهم، سپاه و نيروهاي مسلح و دستگاه‌هاي دولتي هيچگونه دخالتي نداشته‌اند و البته همه اعضاي اين نيروها و دستگاه‌ها كه جزو آحاد ملت هستند در انتخابات براساس انتخاب آزاد خود به اين يا آن فهرست يا مشتركي از فهرست‌ها و اشخاص راي مي‌دهند و اين حق قانوني و طبيعي آنهاست.

بادامچيان تأکيد کرد: اينجانب پس از انتخابات از همه دست اندركاران انتخابات، اعم از شوراي محترم نگهبان و وزارت كشور و مجريان و ناظران تشكر كرده‌ام و در مصاحبه‌ها بر سلامت انتخابات تاكيد مكرر داشته‌ام و لذا از همه خبرگزاري‌ها و رسانه ها مي‌خواهم كه خبرهاي خود را تصحيح کنند.

۱۳۹۱/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...