نسخه چاپی

لبیك به ندای مقام معظم رهبری با شركت باشكوه در انتخابات

امام جمعه قشم گفت: بار دیگر مردم هرمزگان با حضور حداكثری خود در روز جمعه 7 اسفند نشان خواهند داد كه همیشه در صحنه حضور دارند و به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیك می‌گویند.

به گزارش نما؛ جت الاسلام رضا جوکار امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به جایگاه مهم مجلس خبرگان در تعیین رهبری عنوان کرد: مجلس خبرگان بعد از ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی با اجماع کامل، حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای(مدظه‌العالی) را به عنوان رهبر انقلاب انتخاب کردند که یک خرد جمعی و انتخابی شایسته و به حق بود.

وی اظهار داشت: آیت‌الله نعیم‌آبادی طی 25 سال حضور و خدمت صادقانه در هرمزگان همواره در راستای ایجاد وحدت و همدلی از طریق ارائه رهنمودهای لازم، تذکر و ایراد خطابه تلاش کرده‌اند و اتحاد کنونی استان مرهون تدابیر حکیمانه وی است.

امام جمعه قشم با بیان اینکه اگر همه مردم آیت‌الله نعیم‌آبادی را می‌شناسند امری طبیعی است، تصریح کرد: اینکه ایشان همه مردم را به خوبی می شناسند و هرگاه که نماینده‌ای از یکی از روستاهای استان به ملاقاتشان می‌آیند جویای احوال تک‌تک مردم آن روستا می‌شوند، این مورد از نکاتی است که موجب می‌شود مردم هیچ‌گاه ایشان را فراموش نکنند.

جوکار تواضع، فضل، کمال، بزرگ‌منشی، تفاهم و برادری در بین مردم را برخی از خصایص این عالم بزرگوار ذکر کرد و افزود: کمتر جایی در هرمزگان وجود دارد که آیت‌الله نعیم‌آبادی سفر نکرده باشند و از این رو اکثر مردم استان را می‌شناسند.

خطیب جمعه شهرستان قشم با اشاره به اینکه دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیش‌رو داریم، افزود: بار دیگر مردم هرمزگان با حضور حداکثری خود در روز جمعه 7 اسفند نشان خواهند داد که همیشه در صحنه حضور دارند و به دستورات مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند.

۱۳۹۴/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...