نسخه چاپی

احمدی نژاد:نظم عادلانه درجهان برپا خواهد شد

عکس خبري -احمدي نژاد:نظم عادلانه درجهان برپا خواهد شد

احمدی‌نژاد با بیان این‌كه قدرت‌های سلطه‌گر مدام به دنبال كینه‌پراكنی، جنگ افروزی و تشدید اختلاف بین ملت‌ها هستند،‌ اظهارداشت: در نقطه مقابل قدرت‌های سلطه‌گر، باید دوستی‌ها و برادری‌ها را تقویت و در برابر توطئه‌های آنها ایستادگی كرده و در جهت پیشرفت، هماهنگی و وحدت تلاش كنیم.

رييس جمهور با اشاره به تشديد فشار مستكبران بر خط مقاومت، تصريح كرد: هدف مستكبران نجات رژيم صهيونيستي است، اما بي ترديد به اين آرزوي خود نخواهند رسيد؛ چراكه جهان تغيير كرده و دوره تاريخي آنها به پايان رسيده است و نظامي كه بر دنيا حاكم كرده‌اند نيز از بين خواهد رفت و نظم عادلانه و انساني در جهان برپا خواهد شد.

به گزارش ايسنا دكتر محمود احمدي‌نژاد پيش از ظهر امروز (يکشنبه) در ديدار فائز غصن وزير دفاع لبنان، خاطرنشان كرد:رژيم صهيونيستي موجودي پليد و ضد بشري است و اگر فرصتي پيدا كند همه ملت‌هاي منطقه را قتل عام خواهد كرد و دستيابي به اين موضوع را جزء آرزوهاي خود اعلام كرده است؛ اما به فضل الهي آرزوهاي آنان محقق نخواهدشد.

رييس جمهور روابط دو ملت ايران و لبنان را عميق و تاريخي دانست و اظهارداشت: روابطي كه براساس ايمان و علاقه باشد، ماندگار خواهد بود و كساني كه بر اساس منافع شخصي، سياست بازي، قدرت‌طلبي و كينه‌ورزي روابط خود را با ساير ملت‌ها تنظيم مي‌كنند، ماندگار نخواهند بود.

وي خاطرنشان كرد: بسياري از قيام‌ها، خيز‌ش‌ها و انقلاب‌هاي دنيا اعتراض به حاكميت روابط كينه‌ورزانه و سلطه‌طلبانه است و جهان زماني به سعادت خواهد رسيد كه همه روابط براساس محبت و علاقه باشد.

احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه قدرت‌هاي سلطه‌گر مدام به دنبال كينه‌پراكني، جنگ افروزي و تشديد اختلاف بين ملت‌ها هستند،‌ اظهارداشت: در نقطه مقابل قدرت‌هاي سلطه‌گر، بايد دوستي‌ها و برادري‌ها را تقويت و در برابر توطئه‌هاي آنها ايستادگي كرده و در جهت پيشرفت، هماهنگي و وحدت تلاش كنيم.

رييس جمهور با بيان اين‌كه مستكبران دو ملت ايران و لبنان را مانع اجراي برنامه‌ها و سياست‌هاي سلطه طلبانه خود مي‌دانند، گفت: آنان در اهداف ضدانساني خود با هم متحد هستند و از همه امكانات براي اين منظور استفاده مي‌كنند؛ طبيعي است كه ما هم بايد در اهداف انساني خود متحد شده و از همه امكانات خود استفاده كنيم.

احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه لبنان در خط مقدم جبهه انسانيت و محبت قرار دارد، اظهار داشت: دشمنان تلاش زيادي مي‌كنند تا وحدت و انسجام لبنان را مخدوش كنند كه بايد در مقابل آنها هوشيار بود.

رييس جمهور با اشاره به سفر گذشته خود به لبنان اظهار داشت: دشمنان از اين سفر كه سرشار از بزرگواري و نشان دهنده همبستگي دو ملت ايران و لبنان بود، خوشحال نشدند چرا که آنان هر جا كه بين ملت‌ها وحدت و همدلي و محبت حاكم باشد، عصباني و ناراحت مي‌شوند؛ لذا بايد بيش از گذشته در كنار هم و پشتيبان هم باشيم.

فائز غصن وزير دفاع لبنان نيز در اين ديدار با تاكيد بر اين‌كه ملت لبنان هيچگاه ايستادگي جمهوري اسلامي ايران در كنار خود را از ياد نمي‌برند، اظهارداشت: ملت لبنان كاملاً به ياد دارد كه جمهوري اسلامي ايران در تمامي سختي‌ها قوياً در كنار لبنان ايستاده است و ملت لبنان نيز در تمام شادي‌ها و محنت‌ها قوياً در كنار ملت بزرگ ايران قرار خواهد داشت.

وزير دفاع لبنان با تجليل از ايستادگي ملت ايران در مقابل ددمنشي هاي قدرت هاي زورگو، خاطرنشان كرد: جهان استكبار هجمه و توطئه‌هاي زيادي عليه جمهوري اسلامي ايران انجام داده است، ولي تمام اين توطئه‌ها نقش برآب شده و نتوانسته كوچكترين اثري بر ملت ايران بگذارد؛ چراكه اين ملت يكپارچه بر محور رهبري و نظام خود ايستاده و نه تنها از منافع خود، بلكه از منافع جهان اسلام دفاع مي‌كند.

وي تصريح كرد: رژيم صهيونيستي غاصب است، اما امروز ديگر بواسطه مقاومت و ايستادگي ملت ايران به هر نقطه‌اي كه بخواهد دست‌درازي كند بي‌ترديد ترس و خوف جمهوري اسلامي ايران را خواهد داشت .

فائز غصن خاطر نشان كرد: جمهوري اسلامي ايران از زمان امام خميني(ره) نقش پيشتاز خود را در داخل كشور و تحولات منطقه‌اي به خوبي ايفا كرده و ملت‌ لبنان و ساير ملت‌هاي مستقل و آزاديخواه قدرشناس نعمت وجود جمهوري اسلامي ايران هستند.

وزير دفاع لبنان تصريح كرد : ملت لبنان در كنار ارتش و مقاومت در مقابل ددمنشي هاي رژيم صهيونيستي با قدرت ايستادگي خواهد كرد و در اين راستا ايماني راسخ بر اصل هدف خود داريم و به خوبي مي داند كه رژيم صهيونيستي جز به خون ريزي و گسترش سلطه خود فكر نمي كند.

۱۳۹۰/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...