نسخه چاپی

تساوی استقلال و اوكسین + حواشی

مصاف تداركاتی استقلال و اوكسین با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، دیدار تدارکاتی دو تیم استقلال تهران و اوکسین البرز از تیم‌های حاضر در لیگ دسته دو با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.

پیش از آغاز این دیدار برخورد گرمی میان فیروز کریمی و علی لطیفی مدیر فنی و سرمربی اوکسین با بازیکنان و کادر فنی استقلال صورت گرفت.

نصرالله عبداللهی دستیار ویژه بهرام افشارزاده از کسانی بو که این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کرد.

روزبه چشمی هافبک دفاعی استقلال در این دیدار به دلیل مصدومیت بازی نکرد.

علی لطیفی به همراه فیروز کریمی با شور و حرارت جالب توجهی تیم‌شان را در این بازی هدایت می‌کردند و در آن سوی دیگر میدان مجید صالح تذکرات فنی را به استقلالی‌ها می‌داد.

حدود 130 تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کردند و در طول بازی شعارهای مختلفی از جمله حمایت از بازیکنان خودی و کری خواندن برای پرسپولیسی‌ها را انجام می‌دادند. آن‌ها همچنین در شعارهایی علیه شیث رضایی و محمد نصرتی موضع گرفتند.

وحید طالبلو دروازه‌بان استقلال در اواخر نیمه اول این دیدار به دلیل مصدومیت جایش را به مهدی رحمتی داد.

در ترکیب اولیه استقلال در این دیدار وحید طالبلو، هرائر مگویان، امین حاج محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، مهدی مومنی، جابر انصاری، پروپئیچ و سجاد شهباززاده به میدان رفتند که در اواسط بازی این ترکیب با تغییرات زیادی روبه‌رو بود و بازیکنانی مثل رحمتی، عمران‌زاده، نورافکن، محسن کریمی، بهنام برزای و میلاد شعبانلو به میدان رفتند.

در این دیدار بازی نسبتا برابری از سوی دو تیم ارائه شد. هرچند موقعیت‌های تیم اوکسین زهر بیشتری نسبت به استقلالی‌ها داشت و این تیم در اوایل نیمه دوم یک ضربه پنالتی را از دست داد. بازیکن این تیم توپ را به بالای دروازه استقلال زد تا این فرصت برای تیمش از دست برود و البته جدی‌ترین خطر استقلالی‌ها در این دیدار توسط پروپئیچ در اواخر نیمه دوم به دست آمد که ضربه او به دیرک عمودی دروازه اوکسین برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

۱۳۹۴/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...