نسخه چاپی

قالی‌باف: مجلس فكر معیشت باشد

شهردار تهران با بیان اینكه مجلس آینده مجلس خوبی خواهد بود، گفت: این مجلس باید به فكر معیشت و اقتصاد مردم باشد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمدباقر قالی باف صبح امروز پس از انداختن رای خود در صندوق مسجد لرزاده، در جمع خبرنگاران با اشاره به مهمترین اولویت‌های مجلس آینده، اظهار داشت: مجلس آینده مجلس خوبی خواهد بود و از یک طرف باید به فکر معیشت و اقتصاد مردم که مهمترین چالش امروز ماست باشند.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر باید در سطح جهانی مجلس آینده روحیه استکبارستیزی و دفاع از مظلومین را در دستور کار خود قرار دهد.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا این زمان را برای رای دادن انتخاب کرده است، خاطر نشان کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند امر خیر را انسان باید هر چه زودتر انجام دهد و بر اساس رسالت ملی ما بنده نیز در ساعات اولیه به انجام وظیفه پرداختم.

قالیباف در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه پیام حضور مردم در انتخابات چیست، گفت: اولین پیام برای نمایندگانی است که با رای مردم انتخاب می‌شوند آنها حضور مردم را ببینند و در مقابل این حضور به وظیفه اصلی خود که خدمت به مردم است عمل کنند.

وی افزود: دومین پیامی که این حضور دارد در سطح بین‌المللی است. همانطور که ملت ما با وحدت خود توانستند اهدافشان را پیش ببرند امروز نیز مردم به استکبار جهانی نشان خواهند داد که در تمام عرصه‌های ملی حضور جدی و پویایی خواهند داشت.

۱۳۹۴/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...