نسخه چاپی

پخش اعترافات‌ تروریست‌ها برای‌ نمایندگان

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارائه گزارش مسئولان وزارت اطلاعات در مورد دستگیری عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای در جلسه امروز این كمیسیون خبر داد.

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به جلسه عصر امروز اعضای این کمیسیون در مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جمعی از مدیران ارشد وزارت اطلاعات حضور پیدا کردند و توضیحاتی در مورد ابعاد دستگیری عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای به اعضای کمیسیون ارائه دادند.

وی افزود: در این جلسه فیلمی از اعترافات بازداشت شدگان عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان برای اعضای کمیسیون به نمایش درآمد و مسئولان وزارت اطلاعات همزمان با نمایش این فیلم توضیحاتی به اعضای کمیسیون ارائه دادند.

نقوی حسینی با ذکر این مسئله که در جلسه امروز از اقدامات وزارت اطلاعات تقدیر به عمل آمد، ادامه داد: در ادامه جلسه مسئولان وزارت اطلاعات در مورد نحوه شناسایی تروریستها و بازداشت آنها گزارشی ارائه دادند؛ بر اساس اظهارات مسئولان اطلاعاتی کشورمان این عملیات عملیاتی پیچیده بود چرا که عاملان ترور وابستگی به سرویس‌های بیگانه داشتند و از آنها خط می‌گرفتند.

۱۳۹۱/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...