نسخه چاپی

لیبرمن از سرگیری سیاست ترور را خواستار شد

رئیس تندروی حزب راست‌گرای "اسرائیل خانه ما" از سرگیری سیاست ترور و اعمال مجازات‌های سنگین برای فلسطینی‌ها را در راستای مبارزه با انتفاضه خواستار شد.

به گزارش نما ، ایسنا به نقل از سایت النشره نوشت: آویگدور لیبرمن،‌ وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رئیس تندروی حزب راست‌گرای "اسرائیل خانه ما" در کنفرانس این حزب از تل‌آویو خواست در راستای مقابله با بالا گرفتن انتفاضه،‌ سیاست ترور را از سرگرفته و تحویل دارایی‌های تشکیلات خودگردان فلسطین را متوقف کند، هم‌چنین عاملان اجرایی عملیات‌ها را از غزه بیرون و مجازات فلسطینی‌ها در قدس و سرزمین‌های اشغالی را تشدید کند و برای اسرا و کسانی که رژیم صهیونیستی آنها را "تروریست" می‌خواند،‌ حکم اعدام در نظر بگیرد.

همچنین لیبرمن در واکنش به ناتوانی دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم توقف انتقال اجساد شهدای فلسطینی و اعلام حالت فوق‌العاده مانند آنچه پاریس پس از حملات تروریستی اخیر برقرار کرد را نیز خواستار شد.

رئیس تندروی حزب راست‌گرای "اسرائیل خانه ما" در این کنفرانس به مساله حزب‌الله و ایران در منطقه پرداخت و مدعی شد، بهترین راه برای دفاع از خود، حمله است.

وی مدعی شد: اگر تصمیم بگیریم که قوی باشیم، نه حماس و نه حزب‌الله جرات نخواهند کرد ما را به بازی بگیرند.

۱۳۹۴/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...