نسخه چاپی

بلاتر: همیشه رییس فیفا می‌مانم

رییس بركنار شده فدراسیون فو‌تبا‌ل (فیفا) می‌گوید كه همیشه رییس این نهاد خواهد ماند.

به گزارش نما ، ایسنا به نقل از اکسپرس نوشت: سرنوشت فیفا و تمامی حاشیه‌های آن امشب (جمعه) در زوریخ به پایان می‌رسد جایی که از بین پنج نامزد اعلام شده جانشین سپ بلاتر مشخص خواهد شد تا برای چهار سال آینده بر صندلی فیفا تکیه بزند.

سپ بلاتر که 18 سال رییس فیفا بود دیگر سمتی در این نهاد نخواهد داشت. او به مدت 6 سال از هر گونه فعالیت فو‌تبا‌لی محروم است. محرومیت او سال 2022 به پایان می‌رسد جایی که جا‌م جها‌نی قطر شروع می‌شود و معلوم نیست که در آن زمان بلاتر به فو‌تبا‌ل باز خواهد گشت یا خیر.

بلاتر در گفت‌و‌گویی که با نیویورک تایمز انجام داد گفت: کافی است تمامش کنید. من همیشه رییس فیفا باقی می‌مانم. آدم خوشحالی هستم. درست است برخی از مواقع ناراحت می شوم ، ولی در کل آدم شادی هستم.

او درباره محرومیت هشت ساله‌اش که به 6 سال کاهش پیدا کرد، ا‌دا‌مه‌ داد: محرومیت 6 ساله، هشت ساله یا بیست ساله. هر چه که هست از طرف دادگاه عالی ورزش تایید نخواهد شد. آنها ادعای هر گونه رشوه را رد کردند. پس وقتی هیچ رشوه و فسادی در کار نیست دیگر منطقی نیست که من محروم شوم. من دو برابر پلاتینی کار کرده‌ام. آنها باید محرومیت من را به چهار سال کاهش می دادند نه دو سال. او 60 سال سن دارد و من 80 سال .

بلاتر ا‌دا‌مه‌ داد: هیچ کس در کشور خود پیغمبر نیست. مقامات سوئیسی با من مثل یک گانگستر برخورد کردند.

انتخابات فیفا در حالی امشب برگزار می‌شود که بلاتر از هیچ گزینه‌ای حمایت نکرده است. این انتخابات قرار است با رای 209 عضو فدراسیون بین‌المللی فو‌تبا‌ل فیفا مشخص شود. جایی که گفته می‌شود شیخ سلمان شانس بالایی برای انتخاب به عنوان رییس فیفا دارد.

بلاتر در پایان با بیان یک جمله مصاحبه خود را با نیویورک تایمز به پایان برد و در آن گفت: کتاب مقدس می نویسد هیچ کس را قضاوت نکنید تا مورد قضاوت قرار نگیرید.

۱۳۹۴/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...