نسخه چاپی

تیراندازی در محل تمرین پرسپولیس!

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز تحت تاثیر یك اتفاق عجیب پیگیری شد.

به گزارش فارس، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی برابر گهر از ساعت 18:30 و پشت درهای بسته در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان اصلی در بازی روز گذشته همراه با یک توپ دور زمین ریکاوری کردند و بازیکنان ذخیره به کارهای سرعتی و تاکتیکی پرداختند.

* قبل از تمرین امروز مقابل ورزشگاه درفشی‌فر اتفاق عجیبی رخ داد. چند فرد مسلح برای گرفتن یک ماشین 206 در مقابل ورزشگاه درفشی‌فر با این افراد درگیر شدند. این خودرو قصد فرار داشت اما ماموران با شلیک چند گلوله این خودرو را متوقف کردند. این موضوع تعجب برخی بازیکنان پرسپولیس را در بر داشت.

* امیر حسین فشنگچی در هنگام ورود به ورزشگاه با یک خودرو تصادفی جزئی کرد اما مشکلی پیش نیامد.

* سوسا یک ساعت قبل از تمرین امروز در کلینک باشگاه حضور داشت و زیر نظر دکتر چشمه سری به تمرین پرداخت. سوسا امروز بعد از ظهر از زانوی مصدومش MRI گرفت و فردا قرار است نتیجه را بگیرد.

* یک هوادار بروجردی که ناشنوا بود در تمرین امروز حضور پیدا کرد و با آوردن پلاکاردی با این مضمون که "در روزهای تاریک پرسپولیس و در ژرفای تابناک و در غروب غم انگیز پرسپولیس علی کریمی، تو دل روشن پرسپولیس هستی" آن را به کریمی داد.

* فیلم بازی با گهر و بازی‌های صبا امروز به بازیکنان و کادر فنی داده شد.

* دروازه‌بان‌های پرسپولیس با نصب یک سبد به تیرهای دروازه توپ را به داخل آن پرتاب می‌کردند. احمد ناجی مربی دروازه‌بان پرسپولیس تمرین دفع توپ‌های بلند را برای گلرهای پرسپولیس در نظر گرفت.

* علی کریمی با بازیکنان ذخیره تمرین کرد.

۱۳۹۱/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...