نسخه چاپی

تكذیب یك قتل در شعبه اخذ رأی

مسئول كمیته امنیتی ستاد انتخابات استان كرمانشاه با تكذیب قتل یك شهروند هرسینی در یكی از حوزه اخذ رأی گفت: این درگیری در حد مشاجره بود و شایعه قتل صحت ندارد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، مسئول کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تکذیب قتل یک شهروند هرسینی در یکی از حوزه اخذ رأی گفت: این درگیری در حد مشاجره بود و شایعه قتل صحت ندارد.

نصرت‌الله مرادی ظهر امروز در کمیته اطلاع‌‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمانشاه در مورد صحت و سقم شایعه‌ای مبنی بر قتل یک شهروند هرسینی در محل اخذ رأی اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد.

وی بیان داشت: فرآیند انتخابات در استان همزمان با سراسر کشور آغاز شده و در نهایت امنیت و آرامش در حال برگزاری است و با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌ها اخذ رأی ادامه دارد.

مسئول کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس مجموع گزارش‌های واصل شده از اقصی نقاط استان تا این ساعت هیچ حادثه سوء امنیتی نداشتیم و امنیت فرآیند انتخابات در استان مطلوب است.

مرادی وجود تنش‌ها بین هوادران کاندیداها را امری طبیعی دانست و ادامه داد: نزاع بزرگی در سطح استان در این زمینه نداشته‌ایم و قتل و جرحی در کار نبوده است و درگیری در یکی از محل‌های اخذ رأی هرسین نیز در حد مشاجره بوده است.

۱۳۹۴/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...