نسخه چاپی

وزیر بهداشت: باید كمتر آه و ناله كنیم

عکس خبري -وزير بهداشت: بايد کمتر آه و ناله کنيم

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي عرصه سلامت را عرصه خطير خدمت خواند و گفت: بايد کمربندها را ببنديم و کمتر آه و ناله کنيم.

به گزارش ايسنا، دكتر مرضيه وحيد دستجردي افزود: وضعيت کشور ما بعد از انقلاب 57 تاکنون هميشه خاص بوده است، ولي امروز اين وضعيت خاص تر است. دچار تحريم هاي بزرگ هستيم و بايد کمربندها را ببنديم و کمتر آه و ناله کنيم و از امکانات موجود بهترين بهره برداري را داشته باشيم.

وي با اشاره به اينکه بايد براي رفع مشکلات تمام امکانات را بسيج کرد، ادامه داد: مردم ايران بهترين مردم دنيا هستند و اين را در راهپيمايي 22 بهمن امسال وهر سال نشان داده اند، بنابراين بايد تا نهايت توان به اين مردم خدمت کرد، چرا که کسب رضايت آنان رضايت الهي را در پي دارد.

دستجردي اظهار داشت: امکانات و اعتبارات ما محدود است ولي بدانيد تلاش شما در عرصه سلامت در پيشگاه خدا ثبت مي شود و چندين برابر آن را دريافت خواهيد کرد.

وي خطاب به دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور و معاونان اين دانشگاه ها گفت: اعتبارات موجود و مصوب به تدريج به دست دانشگاه ها مي رسد و يکباره نيست، تخصيص اعتبارات صددرصدي نيست و اين مورد در خصوص ستاد وزارتخانه نيز هست و اختصاص اعتبارات به ستاد نيز 70 درصدي است.

وزير بهداشت با اشاره به اينکه در 47 دانشگاه علوم پزشکي کشور 130 هزار دانشجو وجود دارد، افزود: ما يک وزارتخانه آموزشي هستيم و سال به سال هم بر تعداد دانشجويان ورودي ما افزوده مي شود که بايد براي همه آنها برنامه داشته باشيم.

دستجردي بيان داشت: در طول پنج سال گذشته بهترين برنامه هاي عمراني در دانشگاه ها انجام شده است، ضمن اينکه طبق قانون، دانشگاه ها زير نظر قانون خدمات مديريت کشوري نيستند و مي توانند به صورت مستقل در خصوص بسياري از مشکلات شان خودشان برنامه ريزي و تصميم گيري کنند.

۱۳۹۰/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...