نسخه چاپی

نمایندگان از فرصت نمایندگی خود برای بهبود وضعیت كشور استفاده كنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت برگزاری حماسه باشكوه انتخابات پیامی صادر كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت برگزاری حماسه باشکوه انتخابات پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: حضور پر شور حماسی شما مردم عزیز هفتم اسفند ماه 94 را به برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل کرد. این حماسه باشکوه دوباره نشان داد که مردم ایران در پرتو رهبریِ ولایت آموزگاران توانمند مردم سالاری برای جامعه بشریتند.

این پیام می‌افزاید: حضور دهها میلیونی مردم کشوری که مستکبران، تمام امکانات خود را برای ناامن سازی آن به کار گرفته اند آن هم در منطقه ای آشوب زده که در همه کشورهای پیرامون آن جنگ‌های گسترده تروریستی و تجاوزات استکباری در جریان است و برگزاری انتخابات در اوج آرامش با نقش آفرینی تمامی گرایش ها و جریانات سیاسی و همه اقوام و مذاهب، الگوی بی بدیلی است که امید به آزادی را در ملت های منطقه زنده می‌کند و مدعیان دروغین حقوق بشر را سر جای خود می نشاند.

در این پیام تاکید شده است: جا دارد فیلسوفان و استراتژیست‌ها آمریکای مدعی که در برنامه سال 2016 خود بودجه بیش از 2 میلیارد و سیصد میلیون دلاری برای مداخله در امور داخلی ایران پیش بینی کرده است و مدعی است می‌خواهد نظامی دموکراتیک را در ایران جایگزین کند در مکتب مردم سالاری ملت ایران شاگردی کنند و دموکراسی را از ایرانیان بیاموزند.

در این پیام تصریح شده است: آفرین بر شما ملت غیرتمند که با این حماسه قلب ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب را شاد کردید و با در هم شکستن توطئه روباه پیر، دشمنان اسلام را سرجای خود نشاندید. این حماسه بزرگ را به رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای دام ظله که همه این پیروزی ها مرهون هدایت های حکیمانه و رهبری خردمندانه شان است و به شما مردم عزیز به ویژه خانواده معظم شهدا و جانبازان عزیز تبریک و از عموم مردم و همه جریانات سیاسی که با حضور فعال خود در این انتخابات وفاداری خود به نظام را ثابت کردند و نشاط و شادابی کم نظیری را به عرصه سیاسی کشور دادند صمیمانه تشکر کنم.

در پایان این پیام آمده است: امید است نمایندگان محترمی که با این شور، اخلاص و استقبال گسترده مردمی توفیق خدمتگذاری در خانه ملت را می یابند قدر این مردم خوب را بدانند و از فرصت نمایندگی برای بهبود وضعیت کشور و خدمت به این مردم بی نظیر کمال استفاده را بنمایید و نماد ایستادگی مردم غیور ایران در مقابل دشمنان باشند. از خدای متعال می خواهم، مجلس شایسته و کارآمد را نصیب نماید و این ملت را به همه آرمان های بلند الهی خود برساند.

۱۳۹۴/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...