نسخه چاپی

تسهیلات جدید كمیته امداد برای اشتغالزایی مددجویان

كمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه اجرای طرح‌های اشتغالزایی برای مددجویان در تفاهمی با یكی از بانك‌ها حدود ۸۰۴میلیارد ریال تسهیلات را به مددجویان اختصاص می‌دهد كه بازپرداخت آن از سه سال به پنج سال افزایش یافته است.

به گزارش نما به نقل از سایت خبری کمیته امداد، پرویز فتاح اعطای تسهیلات قرض الحسنه بانکی را زمینه‌ساز توانمندی و خودآگاهی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد عنوان و اظهار امیدواری کرد: با استمرار این همکاری‌ها و تلاش برای تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در آینده شاهد بهبود و ارتقا وضعیت معیشت خانواده های نیازمند در جامعه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است اظهارکرد: وظیفه اصلی ما توانمندسازی افراد تحت حمایت و خروج از چرخه حمایتی این نهاد است، چرا که اکتفا به دریافت مستمری مشکلی از این افراد را حل نخواهد کرد.

محمد امید معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از همکاری بانک توسعه تعاون با این نهاد افزود: این بانک طی سال‌های 91تا 93 ، 804 میلیارد ریال تسهیلات برای 7 هزار و820 طرح اشتغالزایی پرداخت کرده و زمینه خودکفایی و توانمندسازی پنج‌هزار و 87خانوار تحت حمایت را فراهم کرده است.

در ادامه محمدعلی سهمانی اصل مدیر عامل بانک توسعه تعاون با تقدیر از تلاش امدادگران کمیته امداد در جهت توانمندسازی محرومان با محوریت اشتغال آمادگی این بانک را برای رفع فقرزدایی و محرومیت از چهره جامعه اعلام کرد.

در این دیدار مقرر شد بانک توسعه تعاون طی چند روز آینده نسبت به ابلاغ پرداخت 640میلیارد ریال تسهیلات براساس جدول توزیع استانی برای متقاضیان معرفی شده از سوی کمیته امداداقدام و مهلت بازپرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان را از سه به پنج سال افزایش دهد.

تشکیل کارگروهی با حضور کارشناسان بانک توسعه تعاون و کمیته امداد به منظور توسعه مشارکت‌های مردمی و تدوین طرح‌های قابل اجرا جهت جذب کمک‌های خیران و برگزاری نمایشگاهی از طرح‌های اشتغالزایی مددجویان تحت حمایت از محل تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون از دیگر مصوبات این نشست بوده است.

۱۳۹۴/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...