نسخه چاپی

ترقی: دیروز نشانه همدلی ملت بود

معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی تاكید كرد: حضور پرشور در انتخابات نشان از همدلی و همزبانی ملت ایران با ولایت و رهبری است.

به گزارش نما به نقل از فارس: معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: حضور پرشور در انتخابات نشان از همدلی و همزبانی ملت ایران با ولایت و رهبری است.

حمیدرضا ترقی روز شنبه در گفت وگویی افزود: این شرکت گسترده نشان داد که ملت ایران پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و حضور در صحنه را وظیفه خود می داند و توجهی به تبلیغات بیگانگان ندارد.

وی تاکید کرد: این حضور پرشور نشان داد که ایرانیان همچنان در بیعت با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی باقی هستند و تلاش می کنند با مشارکت در سرنوشت کشور، مسوولان و منتخبان خود را به سمت اهداف انقلاب اسلامی و مطالبات مردم سوق دهند.

معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد این پیروزی، پیروزی تمامی ملت ایران ، همه مسوولان نظام جمهوری اسلامی ایران و شکست دشمنان انقلاب اسلامی است.

ترقی یادآور شد: این پیروزی همچنین موجب امید و سرافرازی برای همه اسلام خواهان جهان و مایوس کننده دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز گذشته با حضور گسترده مردم در سراسر کشور برگزار شد.

۱۳۹۴/۱۲/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...