نسخه چاپی

كربكندی:نگران بركناری نیستم

عکس خبري -کربکندي:نگران برکناري نيستم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص شكست تیمش مقابل استقلال گفت به هیچ وجه نگران آینده نیست و با وجود این شكست‌ها، در ذوب آهن می‌ماند و این تیم را می‌سازد.

به گزارش نما، رسول کربکندی پس از پایان مسابقه گفت: بازی کیفیت بالایی داشت اما استقلال و ذوب آهن انتظارات را برآورده نکردند چون هر دو تیم هنوز به شرایط آرمانی نرسیده‌اند. البته نسبت به بضاعت‌مان بد نبودیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه همه به نتایج نگاه می‌کنند اما من اعتقاد دارم با توجه به سه شکست متوالی، روند ذوب آهن راضی‌کننده است در حالیکه ما مهاجم نوک نداریم و از نفراتی همچون حدادی‌فر که برای تیمی مانند ذوب آهن تاثیرگذار هستند، فعلا نمی‎توانیم در ترکیب خود استفاده کنیم.

سرمربی تیم ذوب آهن افزود: شکل بازی به نحوی بود که می‌توانست برنده نداشته باشد. ما بیشتر شوت زدیم و موقعیت ایجاد کردیم اما در نهایت بازنده شدیم اما من مطمئنم تیم ذوب آهن می‌تواند در آینده موفق باشد.

خبرنگاری از کربکندی پرسید: "صبر مدیران ذوب آهن در این فصل چقدر است و آیا با ادامه این روند نگران برکناری نیست؟" وی اینگونه به این پرسش پاسخ داد: مسئولان می‌دانند بضاعت تیم و بودجه چگونه بوده و آنچه در گذشته صحبتش بوده، دادن فرصت به ما برای کار و تلاش بیشتر بوده است. تیم ما از جوانان استفاده می‌کند و این نفرات در بازی با استقلال به خودباوری رسیدند اما یک لحظه اشتباه کردند و گل خوردند. آنها می‌توانند آینده خوبی داشته باشند. امروز فوتبال روی خوبش را به ما نشان نداد. با یک اشتباه و غفلت نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

کربکندی اضافه کرد: این مسئله در باشگاه ما حل شده است. مسئولان اگر بخواهند مربی را عوض کنند من حرفی ندارم زیرا به تنها چیزی که فکر نمی‌کنم این مسئله است. من امروز به فکر ساختن تیم با بازیکنان جوان هستم.

وی با بیان اینکه "تا این اندازه که شما نگران تیم هستید، من نگران نیستم" تصریح کرد: ما در هفته سوم هستیم و نمی‌دانم شما چرا اینقدر عجول بوده و پس از ناکام شدن یک تیم سریع چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنید. البته این طبیعت شغل شماست. شاید از فردا جانشین مرا هم اعلام کنید اما فوتبال برای من از بعد دیگری قابل رویت است. ما خوب بازی کردیم اما یک گل و یک لحظه تعیین کننده بود.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه "برخی تیم‌ها چهار، پنج برابر ما سرمایه گذاری کرده‌اند اما نمی‌برند"، ادامه داد: فاصله‌ها را به سختی می‌توان جبران کرد. جمع کردن تیمی که سه باخت متوالی دارد، مشکل است. هیچکس شکست را دوست ندارد خصوصا ما قدیمی‌ترها. اما نمی‌توان تسلیم شد و امید نداشت و از هفته سوم دست‌ها را بالا برد. در فوتبال روزهای تلخ و شیرین زیاد است و نباید نگران بود، بلکه باید کار و تلاش کرد.

کربکندی با بیان اینکه شما می‌توانید بگویید ما ضدفوتبال بازی کردیم و یا تسلیم محض بودیم و نظرتان برای من محترم است، گفت: بدون امید باید مرد. ما ناامید نیستیم و نگران هیچ چیز نیستیم.

خبرنگاری پرسید: "تیم شما در این دیدار در دقایقی وقت کشی کرد اما وقتی حمله کردید حتی می‌توانستید گل بزنید. چه هدفی در این بازی داشتید؟"

کربکندی گفت: ما وقت کشی نکردیم بلکه واقعا بازیکنان ما مصدوم می‌شدند. هیچگاه نگفته‌ام بازیکنم خودش را به زمین بیندازد و از این نوع فوتبال متنفرم البته طبیعی است نگران گرفتن امتیاز باشم. زیرا با همین یک امتیاز می‌توانستیم بلند شویم و تساوی در ورزشگاه آزادی کمک بزرگی به تیم ما می‌کرد.

خبرنگاری از کربکندی در مورد اینکه چرا با این شرایط به ذوب آهن آمده پرسید که وی در پاسخ گفت: کمتر کسی گفت قبول کردن این تیم ذوب آهن شهامت می‌خواهد. اما من آن را با کمترین مبلغ قرارداد قبول کردم، چراکه همه ورزشم را مدیون ذوب آهن هستم. امروز که تیم به کمکم نیاز داشت، هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ دیگر به آن کمک می‌کنم. نمی‌گذارم بازیکنان اعتصاب کنند و حتی با کمک مدیرعامل برای جذب مسائل مالی به پیش این مدیر و آن مدیر می‌رویم تا آن را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه هیچگاه قول دروغین نداده و اگر چیزی بد باشد می‌گوید بد است، ادامه داد: تیم مانند یک خانواده است که پدرش دچار مشکل شده است و نباید آن را له کرد. باید کمک کرد این پدری که در گذشته متمول بوده دوباره روی پایش بایستد. من به آینده امیدوارم و آرزو می‌کنم جلوی مردم روسیاه نشوم.

سرمربی ذوب آهن در پایان در خصوص دربی هفته آینده اصفهان مقابل سپاهان گفت: آن هم مثل این بازی. ما از سپاهان شناخت داریم و تلاش می‌کنیم مقابل آنها نتیجه خوبی بگیریم. دربی اصفهان جنگ دارا و ندار است. ما با کمترین بودجه تیم را بستیم اما باز هم می‌گویم زمانی بود که لیگ را با پنج پیروزی شروع کردم اما در نهایت تیمم ششم شد. امروز که لیگ را با سه باخت آغاز کرده‌ام به آینده و نتیجه گیری تیم ذوب آهن اطمیمنان دارم.

۱۳۹۱/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...