نسخه چاپی

ادعای مضحك وزیر كشور عربستان

عکس خبري -ادعاي مضحك وزير كشور عربستان

وزیر كشورعربستان سعودی روحانی مبارز و نستوه این كشور را كه علیه ظلم و جور رژیم حاكم به پاخاست به داشتن اختلالات عقلی و روانی متهم كرد.

به گزارش نما به ازالعالم، احمد بن عبدالعزيز، وزير كشورعربستان سعودي آيت‌الله نمر باقر النمر را متهم كرد كه داراي اختلالات عقلي و رواني است و گفت خواسته‌ها و برنامه‌هاي نمر النمر نشان دهنده اين امر است.

شاهزاده سعودي در حالي آيت‌الله نمر را متهم كرد كه وي درخواستي جز برآورده كردن خواسته‌هاي به حق مردم در رسيدن به آزادي و رفع ديكتاتوري، ظلم و نژادپرستي ندارد.

خبرگزاري رسمي عربستان در اين باره نوشت:"احمد بن عبدالعزيز روز دوشنبه در كنفرانس خبري گفت نمر النمر به لحاظ سطح علمي و گرايشش مشكوك است و طرحي كه درباره آن سخن مي‌گويد نشان دهنده ناقص بودن عقل يا مختلف بودن آن است.

شاهزاده سعودي با بي‌اخلاقي در حالي چنين اتهام‌هايي به آيت‌الله نمر وارد كرد كه بيش از يك سال است كه مردم ظلم‌ستيز منطقه الشرقيه در شرق عربستان همگام با موج بيداري اسلامي در كشورهاي مختلف مانند بحرين به پاخاسته و تقريباً همه روزه عليه سعودي‌ها تظاهرات مي‌كنند. آل‌سعود تظاهرات مردم عدالت‌خواه را به بدترين شكل سركوب مي‌كند.

۱۳۹۱/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...