نسخه چاپی

دعوت هنرمندان برای حضور در مراسم خاكسپاری كارگردان یوسف پیامبر

هنرمندان عرصه‌های مختلف كشورمان برای حضور در مراسم خاكسپاری زنده یاد «فرج الله سلحشور» ابراز آمادگی كردند.

به گزاش نما به نقل از فارس، جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و مدیران و مسئولین با دعوت از عموم مردم، همکاران و هنرمندان کشورمان حضور خود را در مراسم خاکسپاری زنده یاد «فرج الله سلحشور» اعلام کرده و از مردم متدین و انقلابی کشورمان نیز برای این حضور و آخرین وداع با این هنرمند متعهد و نام آشنا دعوت کردند.

بنا بر این گزارش، متن این دعوت نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ ایران امروز داغدار یکی از بزرگترین و موثرترین پیش قراولان هنر انقلابی شد. مرحوم «فرج الله سلحشور» امروز در حالی جان به جان آفرین تسلیم کرد که در طول 63 سال عمر با برکت خود به دنبال پرثمر کردن درخت اسلام و انقلاب بود و در همین راستا نیز هنر را به خدمت گرفت.

ساخت مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» که در سراسر دنیا مردم مسلمان مشتاقانه آن را دنبال می‌کردند نیز شاهدی بر همین مدعاست. حال که این هنرمند متعهد و اخلاقی به لقاءالله پیوسته برای آخرین بار گرد هم می‌آییم تا با این چهره مؤمن وو انقلابی هنر ایران وداع کنیم.

قطعا حضور شما مردم انقلابی در این مراسم دلگرمی برای فرج سلحشور در آغاز راه، مسیر و سفر تازه و بی‌انتهای خود است.

به گزارش فارس، این دعوت از سوی جمال شورجه، محمود پاک نیت، مهوش صبرکن، حسن نجفی، محمد هوشیاری، سیدنظام‌الدین موسوی، راضیه تجار، جهانبخش سلطانی، محسن یزدی، رضا ایرانمنش، مهدی فرجی، رحمان سیفی آزاد،محمد تقی فهیم،ایرج محمدی،محمود گبرلو،هادی قمیشی، و ... صورت گرفته است.

مراسم تشییع پیکر زنده یاد فرج الله سلحشور فردا ساعت 10 صبح از بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی آغاز و پیکر این هنرمند فقید در صحن امامزاده سید جعفر و حمیده خاتون به خاک سپرده خواهد شد.

اسامی در حال به روزرسانی است. همچنین مخاطبان می‌توانند بخشی از اسامی را در ذیل خبر و در بخش نظرات مشاهده کنند.

۱۳۹۴/۱۲/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...