نسخه چاپی

آزاد شدن صادرات دام به روسیه

امیدواریم با امضای پروتكلی بین سازمان دامپزشكی ایران با سازمان دامپزشكی روسیه مشكلات موجود حل شود كه در این صورت همه صادرات دامی آزاد می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا؛ رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه گفت: مشکلات صادرات دام به روسیه طی امضای پروتکلی به زودی برطرف می‌شود که در این صورت صادرات دام به روسیه آزاد خواهد شد.

اسدالله عسگر‌اولادی در گفت‌وگویی اظهار کرد: فردا (دوشنبه) معاون وزیر کشاورزی روسیه به ایران سفر می‌کند و طی جلسه‌ای موضوعات مختلف و از جمله بحث صادرات فرآورده‌های دامی و لبنی به این کشور را بررسی می‌کنیم و با توجه به این‌که سازمان دامپزشکی ما مشخصاتی دارد و سازمان دامپزشکی روسیه نیز ویژگی‌های خاص خود را دارد، باید این دو را با هم وفق دهیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با امضای پروتکلی بین سازمان دامپزشکی ایران با سازمان دامپزشکی روسیه مشکلات موجود حل شود که در این صورت همه صادرات دامی آزاد می‌شود.

رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با بیان این‌که حدود یک سالی است که این موضوع را پیگیری می‌کنیم، افزود: تلاش‌های ما نتیجه داده و امیدواریم با امضای این پروتکل به اهداف مورد نظر دست یابیم.

۱۳۹۴/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...