نسخه چاپی

جنجال‌های پروژه میلیاردی «لاله» در مجلس

شمقدری گفت: اینكه گفته می‌شود كمیسیون فرهنگی از توضیحات شمقدری قانع نشده، من عرض می‌كنم به من فرصت داده نشد تا مطالبم را به استحضار اعضای كمیسیون برسانم كه امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر بیفتد.


به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، در پی گفت‌وگوی فارس با علی مطهری و مرتضی آقاتهرانی درخصوص ساخت فیلم جنجالی «لاله»، «جواد شمقدری» رئیس سازمان سینمایی توضیحاتی به شرح زیر ارائه کرد: جلسه‌ای که در خدمت عزیزان کمیسیون فرهنگی مجلس بودیم، جلسه‌ای بود با حضور مقام عالی وزارت و بیشتر مباحث متعدد حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شد.

اگر چه بحث سینما به خاطر ماهیت و جذابیتش بیش از دیگر حوزه‌ها بحث شد، آن طور که به خاطر دارم شاید حقیر کمتر از پنج دقیقه صحبت کردم و شاید دو دقیقه در خصوص فیلم «لاله» صحبت کردم؛ به هر حال تصور من از آن جلسه اصلا این نیست که من دلایل و توضیحاتم را ارائه داده‌ام لذا همانجا از حضرت آیت‌الله آقا‌تهرانی تقاضا کردم در اسرع وقت جلسه‌ای اختصاصی در خصوص مباحث و مسائل سینما گذاشته شود که با دقت و ظرافت، مباحث کارشناسی و حلاجی شود.

اینکه گفته می‌شود کمیسیون از توضیحات «جواد شمقدری» قانع نشده، من عرض می‌کنم به من فرصت داده نشد تا مطالبم را به استحضار اعضای محترم کمیسیون برسانم که امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر بیفتد.

۱۳۹۱/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...