نسخه چاپی

آمار پیامك های ارسالی در یك هفته آخر انتخابات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ارسال روزانه 200 میلیون پیامك در یك هفته آخر منتهی به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری اشاره كرد و گفت: افزایش كیفیت فضای ارتباطی كشور، كاهش مصرف كاغذ و افزایش آگاهی بیشتر مردم را به دنبال داشت.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، محمود واعظی روز یکشنبه در مراسم پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل این وزارتخانه، افزود: فضای مجازی در افزایش آگاهی های مردم بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین افزایش کیفیت این فضا، به رشد رضایت مردمی منجر شده است.

وی، یکی از اثرات فضای مجازی در آگاهی مردم را برگزاری انتخابات اخیر در کشور برشمرد و گفت: اثر فضای مجازی و وسایل ارتباطی در این انتخابات به گونه بود که بسیاری از جوانان در روز اخذ رای با مراجعه به تلفن همراه خود اسامی افراد واجد شرایط ذخیره شده را در برگه های رای یادداشت می کردند.

واعظی با بیان اینکه کسی فکر نمی کرد فضای مجازی و وسایل ارتباطی تا این اندازه در انتخابات تاثیرگذار باشد، خاطرنشان ساخت: کاهش مصرف کاغذ از دیگر اثرات فضای مجازی بود که با کیفیت بسیار خوب در روزهای منتهی به انتخابات ارائه شد.

۱۳۹۴/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...