نسخه چاپی

مهمان ناخوانده دهكده المپیك ! + عكس

پینگ‌پنگ‌باز 16 ساله آمریكایی او را «عمو بیل» صدا می‌زند.

بیل گیتس، میلیاردر سرشناس آمریکایی و رئیس کمپانی مایکروسافت مهان ناخوانده مجموعه ورزشی «اکسل آرنا» در دهکده المپیک بود. او رفته بود تا بازی آریل سینگ، دختر 16 ساله آمریکایی که در مسابقه تنیس روی میز جلوی حریفی چینی بازی می کرد را ببیند. در تمام مدتی که این پینگ پنگ باز داشت با لیا ژیائوژیای 22 ساله، یکی از مدعیان مدال طلا بازی می کرد، بیل گیتس روی سکوی تماشاچیان نشسته بود و او را تشویق می کرد. سینگ 16 ساله واقعا کار را برای حریفی که در رده بندی جهانی 112 رده از او بالاتر است، سخت کرده بود اما در نهایت ژیائوژیا بود که پیروز شد و او را از دور مسابقات حذف کرد.


6.jpg


اما چرا بیل گیتس باید برای دیدن این مسابقه برود؟ او دوست آریل است و آریل او را «عمو بیل» صدا می کند. گیتس از خاطره پینگ پنگ هایی که با این دختر نوجوان بازی کرده، می گوید: «اولین بار که با او بازی کردم، 9 سالش بود. او الان خیلی بهتر شده و با بهترین های دنیا مسابقه می دهد.» او بعد از پایان مسابقه، خطاب به خود آریل می گوید: « تو واقعا فوق العاده بودی.»
از آریل سینگ در مورد احساسی که به خاطر حضور گیتس در سالن مسابقه دارد، می پرسند؟ او در پاسخ می گوید: «همین یک دقیقه پیش یکی به من گفت که او اینجاست و من تازه متوجه حضورش شدم. از این موضوع واقعا غافلگیر شدم. از دیدن او واقعا خوشحال شدم و از این بابت از او متشکرم. او آدم بسیار مهمی است و این که آمده بازی من را ببیند، بزرگ ترین هدیه ایست که می توانستم بگیرم.»

پینگ پنگ باز کم سن و سال کالیفرنیایی در مورد بازی ای که ارائه داده هم صحبت کرد: « شاید از 10 نمره 10 را به خودم بدهم... هیچوقت در هیچ تورنمنتی انقدر خوب بازی نکرده بودم. خب ... شاید 9/9 بدهم ... .»

۱۳۹۱/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...