نسخه چاپی

انتخابات درس آموز و شگفت انگیز

دكتراسدالله بادامچیان

37 سال پس از تأسیس نظام جمهوری اسلامی حضور تحسینبرانگیز مردم ما در انتخاباتی آزاد و مستقل و پرشور حماسهای زیباست. از دو سال قبل استکبار جهانی و عوامل منطقهای آنها درصدد نفوذ در مجلس خبرگان رهبری و تبدیل مجلس دهم به مجلس پسند غرب بودند. خطوط داخلی که این ترفند را تبلیغ میکرد طوفانی به پا کرد که در فرصت مناسب باید به آن رسیدگی کرد.
رهبری در برابر این ترفند حضور گسترده مردم را خواستار شدند تا مردم با حضور فراگیر خود استکبار را غافلگیر کنند. استکبار نیز دچار دوگانگی شد. بخش آمریکایی آن در پی تحریم انتخابات برآمد تا تعداد شرکت کنندگان کم باشد و بخش انگلیسی آن درصدد دخالت برآمد که اگر شرکت میکنید به این رأی دهید و به آن رأی ندهید. پاسخ ملت ما به این مستکبرین پوزخند بود و تصمیم جدی در حضور گسترده در سرنوشت خویش با رأیی کهدر انتخابات، داشتند.
الحق حضور بالای 30 میلیون نفر در یک روز پای صندوقهای رأی در شهر و روستا، عشایر، کوهستان و کویر و... با نهایت نظم و ترتیب و با امنیت بالا در این منطقه پرآشوب یک کارزیباو بزرگ است که نظام مردمی و اسلامی در چارچوب و مردمسالاری دینی میتواند آن را به سامان برساند. این حضور پرشور را به رهبر اندیشمند و به ملت هوشمند ایران و همه آنها که در این حضور کار کردند، تبریک میگوییم. در این انتخابات پیکان تیز حمله استکبار به مجلس خبرگان رهبری بود که بنیان اصل ولایت است. آنها در پی فرستادن نفوذی و مزاحمان به مجلس خبرگان بودند وقتی از این کار مأیوس شدند. شدت خشم و کینه بیبی سی را شاهد بودیم.
پیروزی بزرگ در رأی ملت به خبرگان است که با رأی بالای خویش مجلس خبرگان دوره پنجم را قویتر و مستحکمتر از خبرگان دوره چهارم شکل داد.
شکست سنگین استکبار جهانی پس از سالها توطئه همه جانبه علیه خبرگان پیروزی عظیمی است که آن را به روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که مدیریت این انتخابات را بعهده داشتند و به ملت ایران تبریک میگویم.
انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح کشور باتهران متفاوت است و باید آن را تحلیل کرد. آنچه موفقیت اصلی است همین حضور گسترده مردم و آزادی کامل در رأی می باشد که پیروزی نظام مردمسالار اسلامی است. پیروزی که از آن خداست.

۱۳۹۴/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...