نسخه چاپی

نتایج نهایی انتخابات مجلس تهران ساعت ۱۶ اعلام می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از مشاركت بیش از ۴ میلیون نفر از مردم تهران در انتخابات خبر داد و گفت: نتایج نهایی انتخابات مجلس تهران ساعت ۱۶ اعلام می‌شود

به گزارش نما به نقل از صداوسیما، سید شهاب الدین چاووشی در نشست خبری گفت: اگر در استان تهران انتخابات به دور دوم کشیده می شد این هزینه بار دیگر تکرار می شد.

وی گفت: نظم، آرامش و امنیت این انتخابات کم نظیر بود، عده ای برنده شدند و عده‌ای هم به خدمت در جاهای دیگر مامور می شوند این نتیجه مسابقه انتخابات است.

مشارکت بیش از ۴ میلیون نفر از مردم تهران در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: بیش از ۴ میلیون نفر از مردم استان تهران در انتخابات شرکت کردند.

سید شهاب الدین چاوشی در نشست خبری افزود: مردم شریف ایران برای تولد سیاسی نمایندگان جدید خود حماسه آفریدند.

وی گفت: انتخابات هفتم اسفند تحقق شعار برابری تمام ملت ایران بود و نگاهی که برجام را به ثمر رساند در این انتخابات هم رقم خورد.

چاوشی گفت: منتخبین جدید در کنار ایفای وظیفه مهم نمایندگی ملت در مجلس باید به خواسته ها و مشکلات مردم استان هم توجه داشته باشند.

وی گفت: استان پرجمعیت تهران به حل و فصل مسائل زیربنایی نیاز دارد و استانداری در صدد است از نمایندگان جدید دعوت و ویژگی‌ها،‌ توانمندی های و نارسایی های استان را به آنها منعکس کند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: همه حکومت ها اعتماد مردم را به عنوان یک سرمایه اجتماعی می دانند و امروز جمهوری اسلامی با این انتخابات باشکوه بر اعتماد مردم افزود.

نتایج نهایی انتخابات مجلس تهران؛ ۱۶ امروز / ۱۰۵ صندوق شمارش نشده است

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت:‌ انتخابات تهران در دور اول به پایان می‌رسد و این یک صرفه جویی بالا برای برگزاری انتخابات مجدد است.

سید شهاب الدین چاوشی در نشست خبری افزود: پایبندی به حقوق مردم، ‌سبب دلبستگی آنان به حکومت می شود و هر چقدر مردم احساس کنند که حکومت به حقوق آنها احترام گذاشته است رابطه محکم تری را با حکومت پیدا می کنند.

وی افزود: نتایج نهایی شمارش آرای استان تهران تا ساعت ۱۶ امروز اعلام می شود.

چاوشی گفت: تغییراتی که به واسطه شمارش‌های جدید ایجاد شده حاکی از حفظ روند موجود است اما تا پایان شمارش نمی توان قضاوت قطعی انجام داد.

چاوشی گفت: زمان رسیدگی به شکایات احتمالی کاندیداها، دو روز پس از اعلام نهایی اسامی است که اگر از روند اجرایی شکایتی دارند می توانند اعلام کنند.

وی افزود: همچنان ۱۰۵ صندوق شمارش نشده است و باید دید پس از شمارش آنها چه تغییراتی صورت می‌گیرد.

چاوشی تصریح کرد: ۱۳ شعبه اخذ رای در سطح استان تهران بنا بر علل مختلف، برگزار نشد و باید از تعداد شعب اعلام شده قبلی این ۱۳ شعبه را کسر کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بیش از ۴ میلیون و ۱۰۴ هزار رای ماخوذه برای انتخابات خبرگان رهبری در تهران شمارش شده است.


۱۳۹۴/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...