نسخه چاپی

امام سیزدهم و چهاردهم روانه زندان شدند

عکس خبري -امام سيزدهم و چهاردهم روانه زندان شدند

دو فرد كه خود را امامان سیزدهم و چهاردهم معرفی كرده و مشغول القای انحرافات دینی و تخریب اعتقادات مذهبی مردم بودند، با تلاش مأموران امنیتی به همراه اعضای باند خود دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش نما به نقل از سایت ظهور، «علیرضاـ پ» به همراه یکی از دوستان خود بنام «قربانعلی ـ ص» در اصفهان از بی اطلاعی اطرافیان سوء استفاده کرده و ادعاهای عجیب و غریب بسیاری می کردند، ازجمله اینکه «قربانعلی ـ ص» مدعی می شود که سید حسنی است و «علیرضا ـ پ» نیز برای معروف نمودن و جلب مرید برای سید حسنی! فعالیت می کرد.

پس از مدت ها و در آستانه جدا شدن این دو تن، «علیرضا ـ پ» از دوست خود درخواست می‌کند که مدتی او ایفاگر نقش سید حسنی باشد و با استفاده از همین ترفند و در حالی که مشغول به تألیف کتابی ششصد صفحه‌ای در اثبات حقانیت و منجی‌گری خود از روی آیات و روایات بود، مدعی می‌شود که او خود امام غایب است تا به این ترتیب، داستان تعریف شده در کتابش، صورت درستی به خود بگیرد.

بنا بر این گزارش، «علیرضا ـ پ» که موقعیت معنوی! دوست خود را در خطر می‌بیند، برای اینکه سر او هم بی کلاه نماند، ادعا می‌کند که «ص» امام سیزدهم بوده و در غیبت به سر می‌برد و او امام چهاردهم، یعنی امام بعد از اوست و در پاسخ اشخاصی که سؤال از امام دوازدهم شیعیان می‌کرده‌اند، مدعی می‌شود که ایشان، فوت کرده و در جمکران مدفون است و همه باید مثل او و مریدانش به سوی جمکران نماز بخوانند، چراکه مسجد جمکران همان مکه موعود است.



این در حالی است که پس از اقدامات مأموران امنیتی قم، این شخص به همراه 51 نفر از مریدانش دستگیر شده که 29 نفر آنان زن بوده‌اند و همه جز پنج نفر آزاد شده‌اند. اما تمامی 22 مرد مرید در زندان مانده‌اند؛ چراکه مدعی هستند تا پای اعدام نیز بر سر حرف خود باقی‌اند و مرادشان «علیرضا ـ پ»، همان امام زمان است!

از احوالات جالب توجه و شگفت‌انگیز این مدعی امامت این‌که او مدرک ششم ابتدایی دارد و حتی یک سال هم در حوزه و یا دیگر مراکز عالی درس نخوانده و از طریق مطالعه ترجمه برخی کتاب‌ها، توانسته اندکی اطلاعات مذهبی پیدا کند.



شایان ذکر اینکه او با ذکر احادیثی سعی در تخریب فقها و مسئولان جمهوری اسلامی داشته و مدعی شده که به زودی حکومت ایران توسط آمریکا و بوش (به عنوان بخت النصر) ساقط شده و زمینه حاکمیت او و مریدانش پیدا می‌شود. به همین خاطر آنها باید آماده قیام باشند تا مسئولان جمهوری اسلامی را به قتل برسانند.

گفتنی است، در سالیان اخیر خصوصا در شهر قم که احساسات و اعتقادات مذهبی بیشتری حاکم است، ظهور اینگونه افراد، رشدی عجیب داشته که حساسیت بیشتر و دقیق‌تر مراکز فرهنگی کشور را می‌طلبد.

۱۳۹۱/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...