نسخه چاپی

علیزاده: حق عبدولی است به المپیك برود

دارنده مدال طلای آسیا با بیان اینكه دوران نقاهت خود را پس از مصدومیت شدید در اردوی تیم ملی می‌گذراند گفت: پس از المپیك به كشتی بازمی‌گردم و تا به مدال‌هایی كه می‌خواهم نرسم، كشتی را رها نمی‌كنم.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه" هادی علیزاده پورنیا در گفتگو با ایسنا، درباره انتخاب سعید عبدولی به عنوان نماینده وزن 75 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های المپیک ریو اظهار کرد: حق عبدولی بود که به عنوان کشتی‌گیر این وزن در رقابت‌های المپیک انتخاب شود چرا که او در این وزن موفق به شکست همه رقبای خود شده است و اگر می‌خواستند باز هم او را در مسابقات انتخابی محک بزنند به او ظلم می‌شد.

دارنده مدال طلای آسیا درباره مصدومیت شدیدش در اردوی تیم ملی که نزدیک به 2 ماه پیش رخ داد تا او نتواند در رقابت‌های جام تختی به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی به روی تشک برود نیز گفت: متاسفانه طی این چند سال مصدومیت‌های زیادی به سراغ من آمده که نگذاشته به آنچه که در سر داشتم برسم. پس از مصدومیت پا اینبار در اردوی تیم ملی از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شدید شدم و دیگر نتوانستم در تمرینات تیم ملی و همچنین مسابقات جام تختی حاضر شوم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از فدراسیون کشتی خواسته است که با توجه به موجه بودن غیبتش در جام تختی، در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی حضور پیدا کند یا خیر خاطرنشان کرد :از انجا که می‌دانستم با توجه به مصدومیت شدید و نظر پزشکان به رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی که اواخر فروردین ماه برگزار می‌شود نمی‌رسم، چنین درخواستی را از فدراسیون نداشتم.

علیزاده در پاسخ به این سوال که پس از بهبودی کامل آیا به ورزش کشتی بازمی‌گردد یا خیر گفت: قطعا هدفم این است که بار دیگر مقتدرانه به کشتی بازگردم. فعلا هم در حال مداوای کتفم هستم و امیدوارم پس از رقابت‌های المپیک با بهبودی کامل بار دیگر تمریناتم را از سر بگیرم و تا زمانیکه به مدال‌هایی که دنبال آن‌ها هستم نرسم، کشتی را رها نخواهم کرد. در حال حاضر نیز بهترین مربی دنیا در راس تیم ملی کشتی فرنگی قرار دارد و با وجود بنا که زحمت زیادی برای کشتی ایران متحمل شده انگیزه ریادی دارم تا باز هم افتخار پوشیدن دوبنده تیم ملی را بدست بیاورم.

فرنگی‌کار وزن 75 کیلوگرم ایران در پایان با آرزوی موفقیت برای سعید عبدولی در رقابت‌های المپیک ریو گفت: من هم مانند همه مردم و کشتی دوستان برای موفقیت تیم ملی در رقابت‌های المپیک دعا می‌کنم و امیدوارم کشتی فرنگی ایران باز هم در این رقابت‌ها بدرخشد.

۱۳۹۴/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...