نسخه چاپی

رئیس اتحادیه آجیل و خشكبار خبر داد

عرضه آجیل و خشكبار با تخفیف 10 درصدی در نمایشگاه بهاره

احمدی با اشاره عرضه آجیل و خشكبار با تخفیف 5 تا ده درصدی در نمایشگاه های بهاره گفت: این اتحادیه بر عرضه آجیل در سه نقطه ارم ، بوستان ولایت و حكیمیه نظارت می‌كند.

به گزارش نما مصطفی احمدی، رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد خبرگزاری میزان با اشاره به ادامه رکود در بازار گفت: مردم هنوز شروع به خرید نکرده اند و همین امر موجب تداوم رکود شده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های بهاره گفت: این اتحادیه در فروش آجیل و خشکبار درسه نقطه ارم،بوستان ولایت و حکیمیه تهرانپارس مشارکت داشته و بر عرضه آجیل و خشکبار در این مناطق نظارت می کند.

احمدی تصریح کرد :این نمایشگاه ها از 12 اسفند ماه آغاز شده و آجیل و خشکبار عرضه شده در آن بین پنج تا 10 درصد ارزانتر به مصرف کننده عرضه می شود.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران به این نکته نیز اشاره کرد که قیمت آجیل و خشکبار در مقایسه با سال گذشته افزایش نیافته و حتی در برخی اقلام بین 10 تا 15 درصد کاهش یافته و این در حالی است که کیفیت این اقلام در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

وی با اشاره به طرح فروش فوق العاده گفت:این طرح بسیار خوب است اما با توجه به اینکه در صنف ما سود 10 درصد است نمی توان در طرح فروش فوق العاده 15 درصد تخفیف در نظر گرفت و همین امر موجب استقبال کم اعضای این صنف از این طرح شده است.

۱۳۹۴/۱۲/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...