نسخه چاپی

آفرین عبیسی در نقش مادر یك شهید

آفرین عبیسی در فیلم سینمایی ˝خانمْ سادات˝ نقش مادر محسن حاجی حسنی كارگر شهید قاری را بازی كند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی"خانمْ سادات"، آفرین عبیسی در این فیلم در مقابل امین زندگانی بازیگر نقش شهید محسن حاجی حسنی کارگر به عنوان مادر وی به ایفای این نقش می‌پردازد.

"خانمْ سادات" عنوان فیلم سینمایی زندگینامه شهید حاجی‌حسنی‌کارگر است که به کارگردانی و تهیه کنندگی مریم ابراهیم‌وند و نویسندگی علی اکبر محلوجیان در حال ساخت است و با برداشتی آزاد به تصویرسازی شخصیت این شهید می‌پردازد.

از جمله عوامل این فیلم می‌توان به داود امیری فیلمبردار، محمد قومی طراح چهره‌پردازی، سحر شهامت طراح صحنه و لباس، سحر مصیبی مدیر برنامه‌ریزی، حسن خضرآبادی مدیر تولید، امید قربانی مدیر تدارکات، میثم مولایی تدوین، مریم مجد عکاس، شهره فهیمی منشی صحنه، ویژوال افکت شهاب‌الدین نجفی و بهروز معاونیان صدابردار و صداگذاری اشاره کرد.

شهید "محسن حاجی‌حسنی‌کارگر" قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات قرآن کریم در مالزی، دوم مهرماه سال جاری همزمان با ادای مراسم رمی جمرات در منطقه منا به همراه جمع کثیری از حجاج کشورمان دعوت حق را لبیک گفت.

آفرین عبیسی همسر مرحوم ایرج صادق پور (فیلمبردار و تهیه کننده) در کارنامه کاری خود به ایفای نقش در بسیاری از فیلم‌های سینمایی از جمله "چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت"، "خانه‌ای کنار ابرها"، "تقاطع"، "بید مجنون"، "نیمه پنهان" و ... پرداخته است.

از دیگر فعالیت‌های این بازیگر می‌توان به ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی "رستگاری در هشت و بیست دقیقه"، "شکلات"، "قدمگاه"، "مهمان مامان"، "دختر ایرونی" و "واکنش پنجم" اشاره کرد.

۱۳۹۴/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...