نسخه چاپی

سرقت اینترنتی از حساب خویشاوندان

فردی كه از حساب خاله خود 40 میلیون ریال بصورت اینترنتی سرقت كرده بود توسط ماموران پلیس فتا شرق تهران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از پلیس فتا ،سرهنگ" سامان محمدي"رئيس پليس فتا شرق استان تهران با اعللام اين خبر گفت: در پي شكايت خانمي مبني بر اينكه فردي ناشناس مبلغ 40 ميليون ريال از حساب بانکي وي برداشت كرده است، بررسي موضوع در دستور كار ماموارن اين پليس قرار گرفت.
وي اظهار داشت:ماموران با انجام يكسري اقدامات تخصصي ‌ عامل برداشت غير مجاز از حساب شاكيه كه خواهرزاده او بود را شناسايي كردند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: متهم در بازجوئي هاي به عمل آمده ضمن اظهار ندامت از انجام بزه انتسابي انگيزه خود را سوء استفاده از حساب بانکي خاله اش عنوان کرد.
سرهنگ محمدي خاطر نشان كرد: سرقت هاي اينترنتي عمدتاٌ به دليل افشاي اطلاعات بانكي رخ مي دهد و عامل اصلي آن هم خود صاحب حساب مي باشد، اگرما از اطلاعات بانكي خود (شماره حساب ،رمز اول و دوم) به درستي محافظت كنيم و آن را نزد ديگران بازگو نكنيم، هيچ سارقي نمي تواند از حساب ما سرقت كند.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي شرق استان تهران در پايان از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرس CYBERPOLICE.IR، بخش تماس با ما و يا از طريق شماره تماس‌هاي 21864068 ويا 36224490 گزارش نمايند.

۱۳۹۴/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...