نسخه چاپی

برنامه امروز و فردای ایرانی ها در المپیك

عکس خبري -برنامه امروز و فرداي ايراني ها در المپيک

امروز 4 نفر و فردا یك نفر از ورزشكاران ایران به مصاف حریفان خود خواهند رفت.


به گزارش نما، ورزشكاران ايراني امروز در 4 رشته به مصاف حريفان خود خواهند رفت:

رشته تيروكمان مردان: نخستين مسابقه ورزشکاران ايراني در روز چهارشنبه رقابت "ميلاد وزيري" خواهد بود. اين کماندار ايراني که در مسابقه تعيين رنکينگ در جايگاه 39 قرار گرفته بود، در مرحله يک سي و دوم نهايي از ساعت 14:01 به وقت ايران به مصاف "لوئيس ادواردو ولس" از کشور مکزيک خواهد رفت.

رشته دوچرخه‌سواري ماده تايم تريل انفرادي: "عليرضا حقي" ديگر نماينده ايران در بازي‌هاي المپيک است که از ساعت 17:45 به وقت ايران در به رقابت با حريفان خود خواهد پرداخت.

رشته بوکس وزن 91 كيلوگرم: : علي مظاهري بوکسور وزن 91 ـ کيلوگرم و پرچم‌دار ايران در مراسم افتتاحيه المپيک، ساعت 1:30 بامداد پنجشنبه به وقت ايران مقابل خوزه گومز، حريف قدرتمند کوبايي خود قرار خواهد گرفت.

رشته روئینگ مردان: محسن شادی دیگر نماینده ایران است که امروز برای صعود به فینال C یا D از ساعت 13 به وقت تهران به مصاف حریفانش می‌رود.

همچنین قایقران تیم ملی بانوان ایران تنها نماینده ایران در روز ششم مسابقات است.
سولماز عباسی، روئینگی تیم ملی ایران که در مرحله یک‌چهارم نهایی با زمان 8 دقیقه و 27 ثانیه و 28 صدم ثانیه با قرار گرفتن در جایگاه آخر شانس کسب مدال را از دست داد فردا (پنج‌شنبه) ساعت 13 به وقت تهران برای صعود به فینال C یا D به مصاف حریفان می‌رود.

۱۳۹۱/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...