نسخه چاپی

سامسونگ پرچمداران خود را از طریق لیزینگ می فروشد

شهریورماه بود كه شایعاتی مبنی بر تصمیم سامسونگ برای آغاز طرحی برای لیزینگ محصولات خود مشابه با برنامه شركت اپل مطرح شد. شركت اپل از طریق مشاركت دادن مشتریانش در طرح بروزرسانی دستگاه های خود و با دریافت ماهانه 32 دلار یك آیفون 6s شانزده گیگابایتی را در اختیار آنها قرار می دهد. پرداخت هزینه این گوشی دو سال به طول می انجامد. اما پس از گذشت 12 ماه، مشتریان می توانند گوشی خود را به اپل تحویل داده و گوشی جدیدی را دریافت كنند.

به گزارش نما براساس گزارشی که امروز در رسانه های مختلف منتشر شده، سامسونگ نیز تصمیم دارد از ده روز دیگر طرح مشابهی را برای فروش دو پرچمدار جدید خود یعنی گوشی های گلکسی S7 و S7 edge آغاز کند. گفته می شود این طرح در مرحله نخست خود فقط در فروشگاه های سامسونگ در کره جنوبی اجرا خواهد شد.

گوشی هایی که در این طرح به فروش می رسند با همه اپراتورهای تلفن همراه در این کشور سازگار خواهند بود. به موجب این طرح، از مشتریان خواسته می شود تا یک حساب اعتباری نزد سامسونگ باز کند. با استفاده از اعتبار این حساب، کاربر می تواند هزینه گوشی هوشمند خود را طی دو سال به صورت قسطی و بدون پرداخت سود خریداری کند.

با این حال، پس از پرداخت دوازده قسط، کاربر قادر خواهد بود تا گوشی خود را به سامسونگ تحویل داده و پرچمدار بعدی این شرکت را دریافت کند. در این صورت، بازه پرداخت 24 ماهه دوباره از سر گرفته می شود.

کاربران آمریکایی سال ها است که از چنین طرح هایی از طریق اپراتورهای تلفن همراه فعال در این کشور بهره مند هستند، با این حال بعید است که سامسونگ از بازار آمریکا چشم پوشی کند و انتظار می رود پس از پایان مرحله نخست این طرح، آن را به سایر نقاط دنیا و از جمله آمریکا نیز گسترش دهد.

۱۳۹۴/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...