نسخه چاپی

رفع پف زیر چشم با سالاد مارچوبه

در برخی روزها آب تجمع یافته در بدن به قدری است كه پف زیر چشم شما افزایش یافته و شكمتان بزرگ دیده می شود كه هر دوی این موارد زیبایی صورت و اندامتان را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش نما با سالاد مارچوبه می توانید آب اضافی تجمع یافته در شکم و پف زیر چشم خود را از بین ببرید.

امروزه افراد بسیاری تمرکز خود را بر کاهش وزن و کم کردن موادغذایی مصرفی خود قرار داده اند اغلب مردم فکر می کنند که اگر تناسب اندام داشته باشند سلامتند اما معنای سلامتی تنها در این موضوع خلاصه نمی شود یک از مواردی که افراد باید به آن توجه داشته باشند پایین آوردن آب اضافی جمع شده در بدن است.

رفع پف زیر چشم با سالاد مارچوبه
بخش های مختلفی در بدن مانند کیسه های زیر چشم وجود دارند که آب اضافی بدن در آنها جمع می شود. اگر از پف زیر چشمتان رنج می برید و به دنبال زیبایی هستید یکی از بهترین راه حل ها برای خلاص شدن از آن از بین بردن آب اضافی تجمع یافته در این ناحیه است.

کمبود خواب و آب اضافی بدن یکی ازدلایل پف زیرچشم است همچنین تجمع آب اضافی در بدن میتواند باعث ایجاد نفخ درشکم شود . به منظور تنظیم سیستم گوارش بدن از بین بردن نفخ شکم یک امر ضروری است . در برخی روزها آب تجمع یافته در بدن به قدری است که پف زیر چشم شما افزایش یافته و شکمتان بزرگ دیده می شود که هر دوی این موارد زیبایی صورت و اندامتان را تحت تاثیر قرار می دهد.

سبزیجاتی در طبیعت وجود دارند که می توان به کمک آنها نفخ شکم را ازبین برد ما به شما سالادی را معرفی می کنیم که به کمک آن بتوانید آب اضافی تجمع یافته در بدن خود را از بین ببرید که در نتیجه آن پف زیر چشم و نفخ شکم شما از بین برود.

سالاد مارچوبه، سالاد سالم و مفیدی است که ما به شما توصیه می کنیم تا به کمک آن از نفخ شکم و پف زیر چشمتان خلاصی پیدا کنید. این سالاد با آب لیمو، 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون، فلفل سیاه، 2 عدد مارچوبه، یک سوم فنجان فندق خام ، یک چهارم فنجان پنیر مانچگو تازه، 2 قاشق عسل تازه و کمی نمک دریا تهیه می‌شود.

برای استفاده از مارچوبه در سالاد باید آن را به شکل بخارپز یا کبابی آماده کنید همچنین فندق های خام را به مدت 10 دقیقه در تابه تفت دهید پس از تفت دادن فندق ها و آماده سازی مارچوبه آنها را به قطعات کوچک خرد کنید و با مواد دیگر ترکیب کنید در انتها نیز پنیر را بر روی سالاد ریخته و از مزه ی لذیذ این سالاد مفید استفاده کنید.

گفتنی است این میزان مواد در سالاد برای دو نفر محاسبه شده است.

۱۳۹۴/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...