نسخه چاپی

وزیر نیروی ایران وارد آلمان شد

امضای قرارداد با زیمنس در دستور كار

حمید چیت چیان وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران برای یك سفر سه روزه و دیدار و گفت وگو با مقامات بلندپایه آلمان، امروز (چهارشنبه) در راس یك هیات وارد برلین شد.

به گزارش نما حمید چیت چیان وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران برای یک سفر سه روزه و دیدار و گفت وگو با مقامات بلندپایه آلمان، امروز (چهارشنبه) در راس یک هیات وارد برلین شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، چیت چیان قرار است امروز زیگمار گابریل وزیر اقتصاد آلمان دیدار و گفت وگو خواهد کرد.
در این سفر قرارداد همکاری بین شرکت مپنا و شرکت زیمنس با حضور چیت چیان و گابریل به امضا خواهد رسید.
این قرار داد پنج ساله برای انتقال فناوری توربین های کلاس F با زیمنس نخستین گام بومی سازی این توربین ها با نام تجاری SGT5-4000F است.
توربین SGT5-4000F از پیشرفته ترین و مطمئن ترین توربین های گازی کلاس F در دنیا است که می تواند در شرایط ایزو توان 307 مگاوات با بازده حرارتی 40.1 درصد تولید کند و میزان NOX و CO حاصل از کارکرد آن با سوخت گاز به ترتیب 25 و 80 PPM (قسمت در میلیون) است که با بایسته های زیست محیطی بین المللی مطابقت دارد.
وزیر نیرو در چارچوب برنامه سفر خود به آلمان، فردا در همایش همکاری های اقتصادی ایران و آلمان که از سوی اتحادیه صنعتی و فدراسیون آین کشور برگزار می شود، سخنرانی خواهد کرد.
چیت چیان همچنین روز جمعه در همایش مشترک در رابطه با فاینانس و مسایل مالی و همچنین مراسم شورای اقتصادی حزب دمکرات مسیحی شهر فرانکفورت شرکت خواهد کرد.
وزیر نیرو را در این سفر، عباس علی آبادی مدیر عامل شرکت مپنا همراهی می کند.
وزیر نیرو در اردیبهشت سال 93 نیز برای انجام مذاکره برای سرمایه گذاری و اجرای طرح های مشترک در صنایع آب و برق به آلمان سفر کرده بود.

۱۳۹۴/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...