نسخه چاپی

زندان، ایستگاه آخر خواستگار بی‌معرفت

خواستگاری كه در پی حواب‌های رد از سوی دختر مورد علاقه‌اش، تصاویر خصوصی وی را در تلگرام منتشر كرده بود توسط پلیس تربت جام شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا (www.cyberpolice.ir)، سرهنگ علی اصغر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در تشریح این خبر گفت: زنی جوان با در دست داشتن مرجوعه قضایی شکایتی را مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی اش در شبکه اجتماعی تلگرام به پلیس فتا ارائه کرد.

سرهنگ مختاری افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات شاکی پرونده با استفاده از مهندسی اجتماعی و سرنخ های برجای مانده عامل انتشار تصاویر خصوصی شاکی را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

وی ادامه داد: متهم 24 ساله در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که در ادامه تحقیقات در مواجهه با مستندات دیجیتالی کشف شده به انتشار عکس ها در شبکه اجتماعی تلگرام اعتراف و اظهار داشت در پی علاقه به شاکی و جواب رد در چند مرحله خواستگاری با فریب دوست شاکی و به دست آوردن رمز ورود به شبکه اجتماعی تلگرام، تصاویر را سرقت کردم و با تهدید به انتشار آن درصدد گرفتن جواب مثبت بودم که شناسایی و دستگیر شدم.

سرهنگ مختاری با اشاره به معرفی متهم به دادسرا به کاربران توصیه کرد: هشدارهای پلیس فتا مبنی بر دقت در نگهداری از حافظه های جانبی را رعایت کرده و کاربران فضای مجازی و به خصوص خانم ها به هیچ عنوان تصاویر و اطلاعات شخصی خود را بر روی تلفن همراه نگهداری نکنند تا فرصت سوء استفاده برای افراد سودجو مهیا نشود.

۱۳۹۴/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...