نسخه چاپی

سید هادی حسینی در گفتگو با نما:

معیشت مردم اولویت منتخبین ملت باشد

حقیقت جامعه این است كه مردم از جهت معیشت در وضعیت مطلوبی نیستند و شرایط اقتصادی آنها تنگ است؛ لذا این بزرگواران كمك كنند تا چرخه تولید و توسعه در كشور به راه بیفتد تا به تبع آن مشكل اشتغال جوانان ما حل شود.

به گزارش نما؛ سید هادی حسینی نماینده مردم قائم شهر، در پاسخ به اینکه چرا برخی از شعارها و وعده های جناح اصلاح طلبان با خطوط قرمز نظام مغایرت دارد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در قبل از برگزاری انتخابات نکته ای را بیان داشتند که هرکه با هر ایده ای، حتی اگر بنده را قبول ندارد ولی جمهوری اسلامی را قبول دارد؛ در انتخابات شرکت کند. لذا ما نباید منتخبین مردم را به انگلیس و ... نسبت بدهیم؛ از هرکس که تلاش کرد که مردم به صحنه بیایند، باید تشکر کرد.
این کاندیدای مورد حمایت ائتلاف تدبیر و امید در تهران ادامه داد: به نظر من هرکس مشوق مردم بوده است تا آنها به صحنه بیایند از فرمان رهبری تبعیت کرده است؛ بنابراین ما به تشخیص مردم هم احترام می گذاریم، چرا که همین مردم به جمهوری اسلامی هم 98 در صد رای دادند و همین مردم در قبال ترور کور منافقین و 8 سال جنگ از نظام جمهوری اسلامی حمایت و دفاع کردند.
وی افزود: برای برگزار شدن این شکوه و عظمت حضور مردم در صحنه باید از مردم و رهبری معظم تشکر کنیم؛ هرکسی هم به پای صندوق رای آمده مهر تائیدی به نظام جمهوری اسلامی زده است.
سیدهادی حسینی در بیان توصیه ای به منتخبین ملت خاطر نشان کرد: اما در سخنی با منتخبین باید بگویم، حقیقت جامعه این است که مردم از جهت معیشت در وضعیت مطلوبی نیستند و شرایط اقتصادی آنها تنگ است؛ لذا این بزرگواران کمک کنند تا چرخه تولید و توسعه در کشور به راه بیفتد تا به تبع آن مشکل اشتغال جوانان ما حل شود. تا ایران سربلند سیاسی، ایران سربلند اجتماعی، ایرانی سربلند اقتصادی هم بشود.
حسینی که به دوره دهم مجلس شورای اسلامی راه نیافت، در خصوص عدم حضورش در مجلس اظهارداشت: اصل مسئولیت پذیری در نظام خدمت است، لذا خدمت در هر مسند و جایگاهی که باشد تفاوت نمی کند؛ من هرکجا بودم و حضور داشتم عاشقانه کار کردم، در مجلس نهم هم به عنوان فعال ترین نماینده استان مازندران شناخته شدم ؛ چون یاد گرفتم در هر کجا باشم خودم را سرباز آن سربازخانه بدانم وسنگر آن را حفظ کنم . هرگاه دلم برای مجلس تنگ شد قطعا به دوستان سرخواهم زد.

۱۳۹۴/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...