نسخه چاپی

شجونی در گفت وگو با سایت نما مطرح كرد:

هدف جعل خبر از سوی من ایجاد تفرقه است/ مردم تهران تاج سر ما هستند

عکس خبري -هدف جعل خبر از سوي من ايجاد تفرقه است/ مردم تهران تاج سر ما هستند

حجت الاسلام جعفر شجونی ضمن تكذیب مطالب منتشر شده از بیان ایشان در فضای مجازی مبنی بر اینكه تهران پایگاه اصلی ضدیت با انقلاب و ولایت فقیه است گفت: تمام مطالب منتشر شده در فضای مجازی دروغ است.

حجت الاسلام جعفرشجونی، عضوجامعه روحانیت مبارز در گفت وگو با سایت خبری نما در رابطه با مطالب منتشر شده در فضای مجازی که از جانب ایشان به دلیل شکست اصولگرایان در تهران ،مردم تهران را پایگاه پایگاه اصلی ضدیت با انقلاب خوانده بود گفت: تمام این مطالب کذب محض است وکسی حق ندارد به مردم تهران توهین کند وفتنه88 پایگاه اصلی مقابله با انقلاب و ولایت فقیه است.
وی ادامه داد: تمام مردم ایران از جمله مردم تهران به نیت قربة الی الله پای صندوق های رای آمدند و کسی حق ندارد به این مردم توهین کند.
شجونی در همین راستا افزود: من بارها گفته ام که 35 سال است که عده ای از مسئولین می خواهند انقلاب را واژگون کنند اما مردم نمی گذارند. مردم ایران از جمله مردم تهران این انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را به پیروزی رساندند؛این مردم تاج سر ما هستند اما منافقین و اختلالگراها از همان زمان جنگ به صدام گرا دادند.
وی با بیان اینکه مردم ما در دنیا بی نظیر هستند گفت:خود امام خمینی (ره)نیز بارها فرمودند که این مردم رهبر ما هستند و من هم به این جمله امام عقیده دارم و به مطالب کذب منتشر شده در شبکه های مجازی که از جانب من به مردم توهین کردند عقیده ای ندارم و دروغ های زیادی درباره من نوشتنه اند که خودم هم خبر ندارم.
حجت الاسلام شجونی ضمن تاکید براینکه سلطنت طلب ها و ضد انقلاب ها پایگاه اصلی ضد انقلاب هستند اظهار داشت:این افراد بیکار نمی نشینند و از هر روشی از جمله انتشار مطالب کذب برای ضربه زدن زدن به نظام و ایجاد تفرقه استفاده می کنند.
عضو جامعه روحانیت با بیان اینکه هیچ گونه عقیده ای نسبت به اصلاح طلبان ندارم تصریح کرد: این جریان سابقه بدی در مجلس ششم و فتنه88 دارند و خود باعث خروج از حاکمیت خودشان شدند.

۱۳۹۴/۱۲/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...