نسخه چاپی

خدمات تامین اجتماعی برای خارج از كشور

مدیر كل تامین اجتماعی اتباع سازمان تامین اجتماعی از پوشش بیمه ای ایرانیان خارج از كشور خبر داد وگفت: این امر ابتدا از كشور امارات متحده عربی آغاز می شود.

به گزارش نما حسین جودکی این مطلب را با حضور در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی و دیدار با بهرامی سرکنسول ایران در جلسه مشترک و با حضور دستگاه ها و نهادهای ایرانی مقیم امارات متحده عربی عنوان کرد.

به گزارش ایرنا وی در این جلسه به تشریح و تبیین قوانین و مقررات مربوط به ایرانیان خارج از کشور پرداخت و به سئوالات حضار پاسخ داد.

بهرامی سرکنسول ایران در دبی از سازمان تامین اجتماعی بابت محقق ساختن بیمه ایرانیان خارج از کشور قدردانی و بر استمرار این طرح تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که این طرح در اسرع وقت پس از ثبت نام کارکنان ایرانی دستگاه ها به سایرهموطنان تعمیم و گسترش یابد و پس از آن شاهد پوشش کامل طرح یاد شده در امارات متحده باشیم.

براساس این گزارش، پس از هماهنگی با بانک های ایرانی در دبی و تعیین پزشک معتمد با توزیع فرم های مربوطه و تشریح چگونگی نحوه انجام شروع بیمه پردازی، ثبت نام متقاضیان ایرانی در بیمارستان ایرانیان و سایر نهادهای ایرانی آغاز شد.

بروشورهای (جزوه های اطلاعی رسانی ) بیمه ایرانیان خارج از کشور به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی تهیه و توزیع شده است.

براساس آمار سازمان تامین اجتماعی، اکنون 40 میلیون و 200 هزار نفر از خدمات سازمان بهره مند هستند.

۱۳۹۴/۱۲/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...