نسخه چاپی

كاربرد جدید اپلیكیشن فیتنس: پیشنهاد ازدواج!

همیشه پیشنهاد ازدواج حس و حال رومانتیكی با خود همراه داشته و همه مردانی كه پیشنهاد خود را به زن مورد علاقه شان ارایه می دهند دوست دارند بلافاصله پاسخ مثبت را دریافت كنند و شاید هم به همین دلیل هر روز با ایده های جالب تر و ناب تری برای این لحظه فراموش نشدنی زندگی روبرو می شویم.

به گزارش نما حالا با اطمینان می شود گفت مارتین رالف اهل وست ساسکس خیلی به این لحظه فکر کرده و تمام تلاشش را کزده تا جواب بله را از دختر مورد علاقه اش ، فاطما تورک، بگیرد. او با استفاده از یک اپلیکیشن تناسب اندام مسیر پباده روی خود را مشخص کرد، مسیری که بر روی اپلیکیشن به صورت عبارت Will You Marry me (با من ازدواج می کنی) دیده می شد. در ادامه با تک شات همراه باشید.

البته اگر به تصویر دقت کنید متوجه می شوید که رد چنین درخواست رومانتیکی قطعا برای فاطما راحت نبوده است. وقتی فاطما اطلاعات اپلیکیشن مارتین را بر روی کامپیوترش آپلود کرد، ابتدا قادر به درک پیام رمزی مارتین نشد و به نظرش مسیری که مارتین طی کرده بود کمی عجیب آمد ، بخصوص که بسیاری از مسیرهایی که او برای پیاده روی انتخاب کرده بود به بن بست ختم می شدند.

رالف گقته که وقتی تو این مسیرها بالا و پایین می رفتم عده ای با تعجب نگاهم می کردند، ولی فکر می کنم ارزشش را داشت. وقتی مارتین از فاطما خواست که دقیق تر به آن اطلاعات نگاه کند ، او توانست متوجه پیام بشود و پاسخ مثبت را به مارتین بدهد.

۱۳۹۴/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...