نسخه چاپی

پاسخی به‌اظهارات دوپهلوی موسوی‌لاری

عکس خبري -پاسخي به‌اظهارات دوپهلوي موسوي‌لاري

نبوی در خصوص اظهارات اخیر موسوی لاری پیرامون انتخابات و پاسخ های دو پهلوی وی گفت : آقای موسوی لاری فراموش كرده كه پس از اینكه انتخابات سال 84 را برگزار كرد كروبی او را متهم به وارفتگی و غلفت كرد و به او معترض شد كه در انتخاباتی كه شما برگزار كردید احمدی‌نژاد رای آورد.


به گزارش نما ، حجت‌الاسلام سید عباس نبوی کارشناس مسائل سیاسی و رئیس موسسه تمدن و توسعه اسلامی در گفت و گو با فارس در خصوص اظهارات اخیر موسوی لاری پیرامون انتخابات و پاسخ های دو پهلوی وی گفت : موسوی لاری باید مشخص کند که آیا او خود و جبهه‌اش را مسخره کرده یا درصدد تمسخر فضای کشور است؟. آقای موسوی لاری فراموش کرده که پس از اینکه انتخابات سال 84 را برگزار کرد کروبی او را متهم به وارفتگی و غلفت کرد و به او معترض شد که در انتخاباتی که شما برگزار کردید احمدی‌نژاد رای آورد.

نبوی ادامه داد : موسوی لاری اگر ادعایی درباره تقلب در انتخابات دارد چرا با وجود اینکه زبان، توان و امکانات لازم را داشت حتی یک سال بعد از انتخابات 88 جزئیات تقلب را برای مردم بازگو نکرد؟ چنین جواب‌های دو پهلویی از آقای لاری قابل قبول نیست.

نبوی با ابراز شرمندگی از مواضع موسوی لاری با بیا اینکه "بهتر است از لاک تنیده شده خود بیرون بیایید و با مردم کوچه بازار و مسجد حشر و نشر داشته باشید" گفت : آقای موسوی لاری! به جای اینکه شما از این اظهارات شرمنده باشی ما از اظهارنظرهای شما شرمنده می‌شویم. البته این مسائل و ادعاها علاج دارد، نباید با عبور از قانون، تبدیل به عنصری لجوج و مسئله‌ساز و اذیت‌کن تبدیل شویم؛ بهتر است این افراد از لاک تنیده شده خود بیرون بیایند و با جمع‌های متنوع مردم در مساجد و هیئت حشر و نشر ‌کنند.تا واقعیت را درک کنند.

لازم به ذکر است که موسوی لاری در هفته اخیر در گفت و گوی خود با فارس در بخشی از اظهارات خود پیرامون انتخابات گفته بود که به نظر من وقتی که مثلًا مکانیزم‌های نظارتی کار خودشان را انجام نمی‌دهند و یا یک طرفه هستند احتمال همه چیز هست.

۱۳۹۱/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...