نسخه چاپی

عربستانی ها جو می دهند

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: عربستانی ها جو رسانه ای به راه انداختند تا رای نهایی را به نفع خودشان كنند.

به گزارش نما شهرام دبیری در گفت وگو با کاپ، درباره ادعای رسانه های عربستانی مبنی بر اینکه شیخ سلمان با برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در کشوری ثالث موافقت کرده است؛ اظهار داشت: قرار بود 25 اسفندماه در این باره تصمیم گیری شود نمی دانم چرا از الان رسانه های عربستانی این کار را انجام دادند احتمالا آنهامی خواهند با به راه انداختن یک جو رسانه ای اوضاع را به سود خودشان تغییر دهند. ما باید تلاش و رایزنی های لازم را در این راستا انجام دهیم تا میزبانی برای نمایندگان کشورمان باقی بماند.

وی درباره صحبت های جنجالی سرپرست تیم لخویا مبنی بر اینکه علی کفاشیان در یکی از جلساتی که با طرفین عربستانی داشته خواستار برگزاری مسابقات نمایندگان کشور ما مقابل عربستانی ها در ایران و بدون حضور تماشاگران شده است؛ خاطرنشان کرد: در این باره اطلاعی ندارم باید از خود کفاشیان بپرسم بعید می دانم چنین حرفی زده باشد. ما می خواهیم میزبانی بازی های نمایندگان ایران را به طور تمام و کمال داشته باشیم و در آخرین لحظه هم در این راستا کوشش خود را به کار خواهیم بست.

دبیری درباره بازی یکشنبه پرسپولیس و تراکتور و بحث به وجود آمده بین این دو باشگاه برای میزان اختصاص پیدا کردن صندلی های آزادی به تماشاگران تراکتورسازی بیان داشت: می دانم که 10 درصد برای هواداران تراکتورسازی کم است. آنها بیشتر از اینها به استادیوم خواهند آمد. از طرفی در این هفته ها هواداران پرسپولیس هم استقبال خوبی از بازی های تیم شان به عمل می آورند. نگرانی خاصی بابت برگزاری این مسابقات دارند. هر دو طرف به ورزشگاه می آیند و امکان دارد بین شان درگیری به وجود بیاید امیدوارم همه چیز به خیر و خوشی به سرانجام برسد و مشکل خاصی به وجود نیاید. خدا به خیر کند.

۱۳۹۴/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...